اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند خبر داد

استقبال گسترده داوطلبان هلال‌احمر بیرجند از طرح نیابت

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند از استقبال گسترده اعضای این جمعیت از طرح نیابت خبر داد.

استقبال گسترده داوطلبان هلال‌احمر بیرجند از طرح نیابت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی صبح امروز در جمع داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح نیابت یکی از طرح‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بیرجند است که به منظور شناسایی و کمک به سالمندان و نیازمندان برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح نیابت را مهم و ضروری دانست و افزود: طرح نیابت در راستای شناسایی سالمندان نیازمند بوده و با استقبال خوب داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بیرجند مواجه شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار از سوی داوطلبان هلال‌احمر انجام می‌شود، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 45 سالمند شناسایی شده و 18 داوطلب برای ارائه خدمات به این نیازمندان معرفی شده‌اند.

لطیفی با بیان اینکه فعالیت‌های متعددی در این طرح انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک به سالمندان در انجام کارهای روزمره، بیرون از خانه، پرستاری از سالمندان و رسیدگی به آنها از جمله فعالیت‌های داوطلبان در این طرح است.

وی هدف از برگزاری این طرح را ترویج اهداف و ماموریت‌های نوع‌ دوستانه جمعیت هلال احمر دانست و افزود: کمک به خانواده‌های بی‌فرزند و سالمند، ترویج خدمت‌رسانی با ارائه خدمات سازمانی به مردم و ایجاد انگیزه و حس اعتماد به نفس در بین اعضا و داوطلبان از دیگر اهداف این طرح است.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند ادامه داد: این طرح با استقبال داوطلبان بسیاری رو‌به‌رو شده است و شناسایی سالمندان نیازمند و معرفی داوطلبان برای انجام خدمت همچنان ادامه دارد.

*امدادگران هلال‌احمر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

لطیفی تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در قالب سه گروه سه نفره برای نخستین بار همراه دانش‌آموزان دختر خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی اعزام امدادگران هلال‌احمر را کار ارزشمندی دانست و اضافه کرد: با هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و بسیج خراسان جنوبی مقرر شد که تیمی از اعضای جمعیت هلال احمر بیرجند به همراه کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزان دختر خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند ادامه داد: اعزام اعضای جمعیت هلال‌احمر به مناطق جنوب امسال به صورت متفاوت صورت گرفته و این اعضا به عنوان امدادگر در کاروان‌های دانش‌آموزی برای امدادرسانی و انجام فعالیت‌های بهداشتی و پزشکی حضور می‌یابند.

لطیفی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر همیشه برای کمک‌رسانی به مردم آمادگی کامل دارد، اضافه کرد: نخستین گروه امدادگران از شهرستان بیرجند به همراه 12 اتوبوس کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی تصریح کرد: دو گروه دیگر از امدادگران جمعیت هلال احمر بیرجند در‌ 22 و 27 آبان‌ماه جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول