اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دامپزشکی آبادان خبر داد:

نظارت بر سلامت نذورات قربانی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره دامپزشکی آبادان به مناسبت عید قربان، از نظارت بر سلامت و بهداشت نذورات قربانی توسط گروه‌های ثابت و سیار دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.

نظارت بر سلامت نذورات قربانی در آبادان
مصطفی کنارکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید قربان و افزایش ذبح دام در این روز، شبکه دامپزشکی اقداماتی را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است.
وی افزود: این اقدامات در راستای وظایف این اداره مبنی بر سلامت دام‌های عرضه شده در سطح شهرستان مورد اجرا گذاشته می‌شود.
رئیس اداره دامپزشکی آبادان ادامه داد: در این راستا گروه‌های ثابت و سیاری در نقاط مختلف شهرستان فعال هستند تا نسبت به سلامت دام‌های ذبح‌شده اطمینان ایجاد شود. 
وی تصریح کرد: این گروه‌ها از روزهای آینده فعالیت خود را آغاز و گروه‌های سیار نیز براساس وظایف خود در نقاط تعیین شده مستقر و به انجام وظایف کنترلی خود اقدام می‌کنند. 
کنارکوهی اضافه کرد: با توجه به اینکه روز عید قربان شاهد افزایش بیش از پیش ذبح دام در شهرستان هستیم، کشتار دام‌ها در خارج کشتارگاه نیز مجاز خواهد بود. 
وی خاطرنشان‌کرد: با این وجود ماموران شبکه دامپزشکی کنترل‌های لازم را در این باره انجام خواهند داد. 
رئیس اداره دامپزشکی آبادان افزود: از شهروندانی که قصد ذبح دام در روز عید قربان را دارند می‌خواهیم تا دام‌ها را از مراکز مجاز خریداری کنند تا مشکلی در این خصوص برای آنها به وجود نیاید.
وی تصریح کرد: علاوه بر این شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم در این باره با تلفن‌های 3337044 اداره دامپزشکی و یا 4425048 کشتارگاه دام آبادان تماس بگیرند. 
کنارکوهی با بیان اینکه این اقدامات به‌منظور تامین سلامت شهروندان و جلوگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و همچنین رعایت نکات بهداشتی لازم در هنگام ذبح دام‌ها انجام شده است، اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم تا در راستای تحقق این اهداف با مأموران شبکه دامپزشکی همکاری لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول