اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

افق انتظارات از ورزش کشور باید تبیین شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم برنامه‌ریزی برای ترویج هنجارها در ورزش تاکید کرد و گفت: افق انتظارات از ورزش کشور باید تبیین شود.

افق انتظارات از ورزش کشور باید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در دیدار مسئولان ورزش استان زنجان که به همراه معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان استان زنجان به دیدار وی رفته بودند با اشاره به اینکه در مورد اهمیت ورزش بسیار سخن گفته شده است، اظهار داشت: ورزش به عنوان بخشی از نیاز جوانان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران یک انقلاب فرهنگی بوده است، افزود: همه اقدامات برای امور کشور باید تحت تاثیر این فرهنگ باشد.

امام جمعه زنجان به مظلوم بودن فرهنگ در کشور اشاره و تصریح کرد: باید توجه کرد که مولفه‌های فرهنگ در جامعه بیشتر از این مغفول نشود.

وی کوچک کردن دولت را از سیاست‌های نظام دانست و اضافه کرد: دولت باید بیشتر به نقش حاکمیتی خود بپردازد.

آیت‌الله خاتمی به ادغام سازمان ورزش و جوانان با تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد با این ادغام یکی از این دو سازمان در سایه دیگری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: کوچک کردن دولت فی‌نفسه اقدام مترقی محسوب می‌شود به شرط اینکه این کار با ساز و کار درست و مناسب انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان وزارت ورزش و جوانان را یک وزارت جدیدالولایه نامید و اضافه کرد: همه باید برای موفقیت وظایف این وزارتخانه تلاش کنند.

وی جوانان را بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای دانست و اضافه کرد: این قشر آسیب‌پذیرترین قشر جامعه هم محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر برخورد ظریف با جوانان و موضوعات مربوط به آنان تصریح کرد: این نسل هوشمند و دارای اطلاعات و ضریب هوشی بالایی است که باید در برخورد با آنها مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید مقوله ورزش جوانان هم مورد غفلت قرار گیرد، اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی نتیجه هزینه‌های انجام شده در ورزش را برای جامعه ملموس کرد.

امام جمعه زنجان بر انجام مطالعات جامع در مورد انتظارات جامعه ایرانی از ورزش تاکید کرد و گفت: گیر اول ورزش کشور عدم وجود برنامه است.

وی به گذشته سرشار از اخلاق ورزش کشور اشاره کرد و افزود: مقوله اخلاق در ورزش کشور باید جدی گرفته شود.

آیت‌الله خاتمی بر بی‌تقصیر بودن وزارت ورزش و جوانان در مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: باید با تشکیل گروه‌های کارشناسی راه ترویج هنجارها را در بین ورزشکاران و محیط‌های ورزشی توسعه داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول