اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته بسیج دانش‌آموزی در منطقه سعدآباد انجام شد

ساخت هواپیمای تک ‌نفره توسط دبیر بسیجی

خبرگزاری فارس: دبیر بسیجی در منطقه سعدآباد هواپیمای تک ‌نفره با کاربردهای متنوع ساخت.

ساخت هواپیمای تک ‌نفره توسط دبیر بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد مدیر کل سیاسی، اجتماعی و انتخابات استانداری بوشهر صبح امروز در بازدید از هواپیمای تک ‌نفره در حال ساخت توسط یکی از دبیران بسیجی منطقه سعدآباد اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند به موفقیت رسیده‌اند و بیشتر افتخارات این نظام مرهون بسیجیان است.

نصرالله شفیعی افزود: امروز بسیجیان علاوه بر حضور در صحنه‌های مختلف، در عرصه علم و دانش نیز افتخارآفرین هستند و مبتکران و مخترعان بسیار زیادی پرورش داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: حمایت از پژوهشگران و مخترعان در عرصه‌های مختلف وظیفه مسئولان است و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به دانش و علم جوانان این مرز و بوم اهمیت بیشتری بدهیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای توانمندی‌ها و ظرفیت بسیار بالایی در حوزه علم و دانش است و استفاده از ظرفیت‌های موجود موجبات رشد همه ‌جانبه استان را فراهم می‌کند.

محمد موسوی از دبیران بسیجی که در حال ساخت هواپیمای تک‌ نفره است نیز عنوان کرد: مدت شش ماه است که به ساخت این هواپیما مشغول هستم.

وی افزود: این هواپیما با هزینه اولیه 30 میلیون ریال ساخته می‌شود و برای کارهایی از قبیل سمپاشی زمین‌های کشاورزی، عکسبرداری و فیلمبرداری کاربرد دارد و قرار است تا روز پنجم آذر روز بسیج مستضعفان به مرحله بهره‌برداری برسد.

موسوی با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی اذعان داشت: بسیجیان همواره در صف نخست دفاع از ارزش‌ها و معنویات هستند و معلمان بسیجی نیز در صحنه علم و دانش پیشتاز هستند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول