اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامسر:

جایگزین کردن انرژی برای مدیریت بحران ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر با اشاره به وابستگی به انرژی برق در زندگی گفت: جایگزین کردن انرژی جایگزین ضروری است.

جایگزین کردن انرژی برای مدیریت بحران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، رزمایش پدافند غیرعامل و آزمایش آمادگی مولدهای برق اضطراری در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی نمونه دولتی امید علیمحمدی رامسر برگزار شد.

فرماندار رامسر در این مراسم با اشاره به پیش‌بینی و آمادگی کامل در مواقع ضروری و حساس گفت: هشت سال دفاع مقدس تجربه‌ای ارزنده برای ملت ایران بوده و توانستند به خوبی از امتحان زندگی در مواقع اضطراری سربلند خارج شوند.

رستم زرودی در ادامه افزود: مدیریت در موقع اضطراری و یا مدیریت بحران توانایی ویژه‌ای‌ است که شامل پیش‌بینی، پیشگیری، مقابله و بازسازی است.

وی اظهار داشت: در دنیای امروز دیگر مقابله همراه با ابزارآلات جنگی و انواع اسلحه‌ها در مقابل پدافند غیرعامل قرار گرفته که توانایی ایستادگی و ارتقای امنیت و حفظ آرامش و پایداری با هنر پدافند غیرعامل یک امتیاز ویژه برای یک ملت است.

زرودی بیان کرد: در مرحله پیش‌بینی در مدیریت بحران است که پدافند غیرعامل نقش و حضورش را نشان داده و ضروری است.

فرماندار رامسر در رزمایش پدافند غیرعامل با اشاره به وابستگی به انرژی برق در زندگی خاطرنشان کرد: جایگزین کردن انرژی جایگزین ضروری بوده آنچنان که دقایقی قطع برق تمام سیستم‌های درمانی و اداری را مختل و یا متوقف می‌سازد که این وابستگی مقاومت را در مقابل تهدیدات دشمنان کاهش می‌دهد.

زرودی گفت: ما باید آمادگی لازم را در مواقع اضطراری، بحران و تهدید دشمنان داشته و در همه زمینه‌ها به فکر زیرساخت‌ها باشیم که رزمایش پدافند غیرعامل بر همین موضوع تمرکز دارد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول