اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

مدیریت بحران شرط اصلی در پدافند غیر عامل است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد پدافند غیرعامل و معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بحران شرط اصلی در پدافند غیرعامل است که مدیران باید هرگونه اتفاقی که در مدرسه می‌افتد آن را مهار و مدیریت کنند.

مدیریت بحران شرط اصلی در پدافند غیر عامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا سلطانی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: مدیریت بحران شرط اصلی در پدافند غیرعامل است که مدیران باید هرگونه اتفاقی که در مدرسه می‌افتد آن را مهار و مدیریت کنند.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های مصوب و ابلاغی پدافند غیرعامل کشور محور فعالیت‌های سال تحصیلی 92-91 در آموزش و پرورش مدیریت بحران در مدارس است.

معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: دو کتابچه که از سوی وزارت آموزش و پرورش با عنوان آشنایی با مدیریت بحران و تشکیلات و وظایف مقابله با بحران در مدرسه ویژه معلمان و مدیران تهیه شده و در هفته پدافند غیر عامل در 7 هزار مدرسه استان توزیع شد.

سلطانی‌زاده با بیان اینکه برنامه‌ریزی بر اساس سه محور تبلیغات و اطلاع‌رسانی، آموزش و برگزاری رزمایش برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها صورت می‌پذیرد، افزود: رزمایش تست و آمادگی مولدهای برق اضطراری در مدارس استان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد پدافند غیر عامل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: علاقه‌مندان به دسترسی محتواهای تولید شده پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش می‌توانند به نشانی الکترونیکی padafand.roshd.ir  مراجعه و از کتابی که به صورت الکترونیکی درج شده استفاده کنند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول