اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

زنگ استکبارستیزی در اردبیل نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ استکبا‌ر‌ستیزی و مبارزه جهانی با امریکای جنایتکار در اردبیل نیز نواخته شد.

زنگ استکبارستیزی در اردبیل نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز و به همین منظور در مدرسه پسرانه شاهد اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور اظهار داشت: هشت آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایران و کشور ماست.

احمد محمود‌زاده با اشاره به اینکه شهید شدن و نحوه شهادت محمدحسین فهمیده برای ما درسی بزرگ است، خاطرنشان کرد:‌ فهمیده با شهادت خود به ما ایمان، ایثار و از خودگذشتگی را آموخت و معلم همه ما شد.

وی با یادآوری سخنی از امام (ره) که فرمودند «رهبر ما همان طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک به کمر بسته و زیر تانک رفت» گفت: ماهیت جمهوری اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با کفر جهانی است و هرگز اجازه نخواهیم داد توطئه‌های شوم امریکا در ایران راه پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل دانش‌آموزان را به سخت کوشی و علم‌اندوزی همراه با ایمان و عمل دعوت کرد و از آنان خواست تا در همه عرصه‌ها گوی سبقت را به ویژه در عرصه علم توام با ایمان از همگان بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز 13 آبان توسط معاونت پژوهشی آموزش و پرورش قرائت شد.

در این مراسم دانش‌آموزان به نشانه بیعت با رسول‌الله فریاد لبیک یا رسول‌الله را سر داده و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا را فریاد زدند.

همچنین زنگ استکبار‌ ستیزی نیز به دست استاندار اردبیل نواخته شد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول