اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه:

13 آبان نماد مقاومت ایرانیان در برابر استکبار است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: 13 آبان روزی است که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی است.

13 آبان نماد مقاومت ایرانیان در برابر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، احمد دهقان صبح امروز و در جلسه شورای آموزش و پرورش گروه شهید برونسی که در تالار فرهنگیان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان روز روشنگری، روز کشتار دانش‌آموزان و روزتسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان است.

وی با تاکید بر اینکه 13 آبان روزی است که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است، افزود: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز تقابل حق و باطل بوده است و یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت اصیل اسلامی، مقابله با استکبار جهانی است.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: عمق و اصالت این آرمان به اندازه‌ای است که هیچ گاه آمریکا نمی‌تواند امید سازش و مصالحه از سوی حرکت انقلاب را داشته باشد.

دهقان اظهار داشت: سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل سبب شعائر دینی شده و این امر منجر به تهذیب نفس و خودسازی انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ استکبار به ‌وسیله سردمداران خود فروخته درصدد تحمیل خواسته‌های خود به مردم کشورها بوده و بی‌تردید انسجام و اتحاد امت اسلامی ایران، کشور را در مقابل گزند و هجمه‌های دشمنان بیمه می‌کند و  از  این رو باید روحیه همبستگی و هم‌صدایی ملت همواره حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول