اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

حذف برنامه‌های ماهواره‌ای ایران نشان‌دهنده واهمه غرب از قدرت نرم ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس سازمان مستضعفین تشدید تحریم‌ها علیه ایران و همچنین ممانعت از پخش برنامه‌های ماهواره‌ای ایران را نشان‌دهنده ترس و واهمه غرب از قدرت نرم و معنوی ایران اسلامی دانست.

حذف برنامه‌های ماهواره‌ای ایران نشان‌دهنده واهمه غرب از قدرت نرم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان مستضعفین، در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع در آذربایجان‌شرقی که با حضور بسیجیان آذربایجان‌شرقی و تبریز در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و عاشورا برگزار شد، ضمن محکوم کردن اهانت‌های اخیر ایادی غربی و صهیونیستی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: بسیجیان کشور امروزه با تجمع در اجتماعات مختلف و رزمایش باشکوه و تشکیل گردان‌های بیت‌المقدس با رمز لبیک یا رسول‌الله این اهانت‌ها را محکوم کردند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در تاریخ ششم آذرماه 1390 بین بسیجیان دریادل حرکت بسیجی را حرکت سرنوشت‌ساز برای نه‌ تنها ایران بلکه فراتر از این کشور و دنیا خواند و گفت: بسیجیان تاکنون با الهام از مکتب عاشورا و درس‌آموزی از نخستین معلم بسیجی یعنی امام راحل(ره) توانستند با بصیرت، ایمان، اخلاص و ایثار اسطوره‌های ماری را شکست داده و در برابر مستکبران جهان مقاومت کنند.

سردار فضلی به حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: بسیجیان با حضور در جبهه عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی ضمن درخشش توانستند تهاجم فرهنگی و تهدیدهای دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) همچنین نقش مردم آذربایجان و فرمانده لشکر 31 عاشورا را تاکنون در همه عرصه‌های دفاعی و فرهنگی مهم دانست.

وی با اشاره به شهادت رساندن مسلمانان و زنان در دنیا توسط عاملان ترور و حمایت‌های غرب از آنها اشاره کرد و افزود: غرب برخلاف آرمان‌ها و گفته‌های خودشان از رساندن ندای مظلومیت و آزادی، اسلامی در ماهواره‌هایشان ممانعت می‌کنند.

سردار فضلی از برگزاری کنگره بزرگ 7 هزار شهید زن در کشور و مراسم باشکوه تجلیل از شهدا و زنان شهیده در این میان خبر داد.

وی تشدید تحریم‌ها علیه ایران و همچنین ممانعت از پخش برنامه‌های ماهواره‌ای ایران را نشان‌دهنده ترس و واهمه غرب از قدرت نرم و معنوی ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: به همین دلیل است که حتی آنها برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شبکه‌های ایرانی را بر نمی‌تابند.

سردار فضلی خارج کردن نام گروهک منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی را در راستای سیاست‌های ددمنشانه آمریکا علیه ملت ایران دانست و گفت: در حالی که این گروهک تروریستی 16 هزار و 400 نفر از مردان و زنان و کودکان ایرانی را ترور و به شهادت رسانده است، خارج کردن نام آنها می‌تواند گویای بسیاری از مطالب باشد.

* حضور 81 گردان سپاه عاشورا در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس

 فرمانده سپاه عاشورا گفت: 81 گردان استان پنج‌شنبه بیست و هفتم مهر در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس نواحی بسیج استان با رمز لبیک یا رسول‌الله شرکت می‌کنند.

 علی‌اکبر پورجمشیدیان اظهار کرد: در این رزمایش یگان‌ها در قالب 81 گردان که 31 گردان از این تعداد وارد فاز عملیاتی رزمایش می‌شوند، حضور خواهند داشت.

وی بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش را 17 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد 280 دسته جزو نیروهای واکنش سریع آموزش‌دیده و مجهز هستند.

پورجمشیدیان تمرین امداد و نجات همچنین مقابله با حوادث غیرمترقبه، نمایش اقتدار بسیج در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب، دفاع از کوی و برزن، ایست، بازرسی و راهپیمایی تاکتیکی را از جمله محورهای رزمایش گردان‌های عاشورا و بیت‌المقدس استان اعلام کرد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس نواحی بسیج استان با رمز لبیک یا رسول‌الله سازماندهی نیروهای بسیجی در ساختار جدید این نیرو، تمرین نظم و انضباط بیشتر در بسیج، کسب آمادگی همه‌جانبه بسیجیان در راستای رسالت بزرگ بسیج و آمادگی برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه‌سخت و سخت دشمنان علیه انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول