اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حکایت جالب فرمانده سپاه تهران از اجرای فعالیت‏های فرهنگی

شماری از خانواده‏های تهرانی ماهواره‏های خود را تحویل دادند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در حکایت جالبی از لزوم اجرای فعالیت‏های فرهنگی در جامعه گفت: برخی خانواده‏های تهرانی پس از اجرای تمهیدات فرهنگی، ماهواره‏های خود را تحویل دادند.

شماری از خانواده‏های تهرانی ماهواره‏های خود را تحویل دادند

سردار علی نصیری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: باید خانواده‏ها را از مضرات ماهواره و آسیب‏های آن بر روی جوانان با خبر کرد.

وی ادامه داد: برخی خانواده‏ها، این احساس را دارند که ماهواره ابزار مثبتی تلقی می‏شود، در صورتی که این‏گونه نیست.

نصیری اضافه کرد: حقیقتاً اگر مردم شریف و خوب کشورمان نسبت به مضراتی که این وسیله برای نسل جوان و خانواده ایجاد کند، توجیه شوند و این موضوع به درستی بیان شود، خود نسبت به جمع‏آوری آن اقدام می‏کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: بسیجیان آگاه و بصیر با حضور در مناسبت‏های مختلف، مضرات این وسیله را در جامعه عنوان و مردم را توجیه کردند.

وی ادامه داد: در نهایت برخی خانواده‏های تهرانی خود به صورت داوطلبانه ماهواره‏ها‏یشان را جمع‏آوری کردند و در بعضی مناطق شاهد تحویل این وسایل به مراجع ذی‏ربط بودیم.

نصیری با تأکید بر ظرفیت‏سازی برای توسعه فرهنگ دوری از استفاده از برنامه‏های ماهواره‏ای گفت: ماهواره آسیب‏های بسیار جدی به نسل امروز و خانواده‏های ایرانی وارد می‏سازد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: دشمن بیشترین سرمایه‏گذاری زمانی و مالی خود را به این امر معطوف کرده و ما باید واقعیت این موضوع را به مردم بگوییم.

نصیری اضافه کرد: با بیان و توجیه درست مطلب، مردم و خانواده‏ها متوجه مضرّات استفاده از تجهیزات ماهواره‏ای می‏شوند و خود اقدام به جمع‏آوری این ادوات می‏کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول