اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

روش‌های ترغیب جوانان به نماز تغییر کند

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود با اشاره به تغییر مکرر روش‌های دشمنان برای خروج جوانان از راه نماز، خواستار تغییر روش‌های ناکارآمد در ترغیب جوانان به نماز شد.

روش‌های ترغیب جوانان به نماز تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، علی رجبی بعدازظهر امروز در ستاد اقامه نماز شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت استفاده از جوانان علاقمند در کارهای این ستاد تصریح کرد: جلسات و کارهای ستاد اقامه نماز باید با اعضای بیشتر و هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

وی با انتقاد از روش‌های قدیمی و ناکارآمد برخی متولیان نماز برای ترغیب مردم و جوانان برای نماز گفت: برای اشاعه فرهنگ والای نماز ناگزیر به تغییر روش‌های ناکارآمد گذشته هستیم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندرود با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از ادارات برای برگزاری نماز اول وقت در ادارات این شهرستان از وضعیت برگزاری نماز جماعت در ادارات این شهرستان ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات در محل ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود برگزار شده بود، مجتبی ابراهیمی به عنوان نخستین دبیر ستاد اقامه نماز میاندرود معرفی شد.

ابراهیمی که در حال حاضر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان مشغول به فعالیت است، در سخنانی با اشاره به ضرورت تلاش مسئولان این ستاد و دریافت خروجی کافی از جلسات و تصمیمات ستاد اقامه نماز تصریح کرد: نماز رکن اصلی دین و مورد سفارش اکید بزرگان دین است و این مساله اهمیت این ستاد را می‌رساند.

ابراهیمی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از رهنمودهای امام جمعه و فرماندار شهرستان، مقوله نماز را موجب سلامت فرد، خانواده و جامعه و خروج از این راه را موجب خشنودی دشمنان اسلام عنوان کرد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول