اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در مازندران:

اجرای برنامه‌های مذهبی سنتی از اهداف بنیاد غدیر است

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در مازندران گفت: از اهداف بنیاد غدیر این است که برنامه‌های مذهبی و ولایی ما به صورت برنامه‌های سنتی و فولکلور باشد.

اجرای برنامه‌های مذهبی سنتی از اهداف بنیاد غدیر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا احمدی اتویی امشب در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار تجسمی دانشجویان دانشگاه قدسیه ساری در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران اظهار داشت: خداوند ما را جزء مددجویان ولایت حضرت علی (ع) قرار داده است.

وی با بیان اینکه وقتی در یکی از کشورهای آمریکای جنوبی بودم، وقتی آنها فهمیدند ما عید ولایت و هدایت داریم بسیار شگفت‌زده شدند، تصریح کرد: آنها عیدهای زیادی دارند اما عید ولایت و امامت مختص طرفداران پیامبر اسلام است.

احمدی با اشاره به اینکه در نمایشگاهی که توسط دانشجویان برگزار شده، آثار بسیار پرمعنا و هنرمندانه به تصویر کشیده شدند، افزود: هدف این دانشجویان نشان دادن اعتقادات قلبی یعنی ولایت به حضرت علی(ع) است.

وی با بیان اینکه بزرگواری‌های حضرت علی را به لحاظ گستردگی نمی‌توانیم عنوان کنیم، ادامه داد: اما می‌توان ذره‌ای از این دریای بیکران را شناخت.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در مازندران با اشاره به اینکه در زندگی ما انسان‌هایی وجود دارند که برای آنها صاحب‌اختیاری و ولایت قائل هستیم، گفت: جلوه ولایت خدا در اطاعت از رسول خدا است.

وی با بیان اینکه خداوند همه نعمت‌ها را به ما ارزانی داشت و از این بابت هم منتی برما نگذاشت مگر در یک مورد، تصریح کرد: آن یک مورد هم در بحث ولایت است. 

احمدی با اشاره به اینکه ولایت ضروری‌ترین نیاز انسان است، اظهار داشت: هدایت یک مسئله روز است و ما امروز هم نیاز به هدایت داریم.

وی ادامه داد: از اهداف بنیاد غدیر این است که برنامه‌های مذهبی و ولایی ما به صورت برنامه‌های سنتی و فولکلور باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: اعتقادات در بطن مردم قرار دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول