اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مؤسسه امام خمینی:

رسانه‌ها از دامن زدن به شایعه رابطه ایران و آمریکا بپرهیزند

خبرگزاری فارس: قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مورد شایعه‌پراکنی غربی‌ها درباره ارتباط ایران و آمریکا گفت: رسانه‌ها تا حد امکان از دامن زدن به این شایعات خودداری کنند چون این مسئله در حیطه اختیارات رهبری است.

رسانه‌ها از دامن زدن به شایعه رابطه ایران و آمریکا بپرهیزند

حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فشار استکبار بر ملت ایران با تشدید تحریم‌ها اظهار داشت: بدون شک این تحریم‌ها برای آن است که مردم را نسبت به نظام بدبین کرده و بین مردم و مسئولان فاصله و شکاف بیندازند غافل از اینکه ملت ما تجربه این نوع تحریم‌ها را در دوران قبل از انقلاب و در جنگ تحمیلی داشته است.

وی با بیان اینکه مردم ما برای مسائل دنیوی قیام نکردند بلکه دغدغه دین داشتند گفت: اگر مردم ایران در حمایت از امام به پا خاستند به دلیل مسائل دنیوی نبود بلکه حمایت از دین مردم را به صورت خودجوش به صحنه می‌آورد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: انگیزه دینی مردم در قیام کردن و رأی دادن به جمهوری اسلامی سبب ناکام ماندن دشمنان در توطئه‌های خود شد.

وی ابراز داشت: این تهدیدات و تحریم‌هایی که دشمنان ملت ما را به آن تهدید می‌کنند در واقع فرصتی برای نظام و شکوفایی و همبستگی بیشتر ملت خواهد شد.

رجبی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: قرآن فرموده که دشمنان اسلام همواره با ما خواهند جنگید مگر آنکه از دین خود دست برداریم.

وی اذعان کرد: دشمنان ما خواهند دید همان‌طور که از آغاز انقلاب توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده الان هم شواهد نشان می‌دهد و حتی تئوریسین‌های غربی تصریح کردند که تحریم‌ها اثر نگذاشته و ایران اسلامی با قدرت پیش می‌رود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: اندیشمندان غربی حتی به دولتمردان خود توصیه کردند که باید با ایران کنار بیایند چون نقش ایران در صحنه بین‌الملل بی‌نظیر و بی‌بدیل است.

وی به وظایف مسئولان در قبال پایداری ملت ایران اشاره و عنوان کرد: مسئولان باید توطئه دشمنان را متوجه شده و با همدلی و همکاری مشکلات به وجود آمده را تا جایی که با مدیریت و همراهی قابل حل است سریع‌تر حل کنند.

رجبی خواستار هوشیاری مسئولان در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نسبت به توطئه دشمنان شد و افزود: مسئولان باید برنامه خود را در اقتصاد مقاومتی وجه همت قرار دهند، به ویژه در آستانه انتخابات کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند نسبت به رعایت صرفه‌جویی کوشا بوده و به ترویج فرهنگ دینی توجه کنند.

وی با اشاره به اختلافات موجود میان سران قوا و انتشار آن در رسانه‌ها و اجتماع آن را امری مذموم خواند و گفت: مسئولان باید اتحاد خود را حفظ کرده و برای مردم الگو و نمونه باشند و وظیفه انقلابی مسئولان هم این است که همواره در خدمت مردم بوده و از اختلافاتی که به جامعه کشیده می‌شود، پرهیز کنند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مورد شایعه‌پراکنی بنگاه‌های خبری غرب در خصوص امکان فراهم شدن ایجاد ارتباط ایران و آمریکا ابراز داشت: رسانه‌ها باید تا حد امکان از دامن زدن به این شایعات خودداری کنند چون این مسئله در حیطه اختیارات و تصمیمات رهبری است.

وی با بیان اینکه امکان سوءاستفاده دشمن از این مسائل می‌رود افزود: در این‌گونه مسائل باید گوش به فرمان رهبری بوده و اوامر و دستورات ایشان را اجرا کنیم.

رجبی تاکید کرد: دشمن در صدد است با القای این مسئله مردم را وارد این بازی کند تا بتواند از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول