اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل ستاد پشتیبانی از اردوهای راهیان نور در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست استانداری خراسان‌رضوی گفت: ستاد پشتیبانی از اردوهای راهیان نور، به ‌منظور افزایش امنیت این اردوها در خراسان‌رضوی تشکیل می‌شود.

تشکیل ستاد پشتیبانی از اردوهای راهیان نور در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان‌رضوی که در محل ساختمان استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان امسال مصادف با عیدغدیر خم شده است و تعطیل رسمی است، اما تلاش می‌کنیم در کنار برگزاری مراسم عید غدیر، 13 آبان نیز مانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار شود.

سرپرست استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: 36 هزار دانش‌آموز شهیدی که در ایام دفاع مقدس در راه استقلال ایران اسلامی به شهادت رسیدند، حق بسیار بزرگی به گردن ما دارند و باید راه آنها را ادامه دهیم.

غفاری در ادامه با اشاره به استقبال روزافزون مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان از اردوهای راهیان‌نور در سراسر کشور بیان کرد: آموزش و پرورش باید شائبه اجباری بودن اردوهای راهیان نور را برطرف کند و البته استقبال بالای مردمی خود دلیلی بر این مسئله است که این اردوها با رضایت و اشتیاق بالا از سوی خود مردم مواجهه است.

وی یادآور شد: باید امنیت این اردوها را افزایش دهیم و اگر امکانپذیر باشد، بخش عظیمی از این اردوها با استفاده از ظرفیت ریلی کشور انجام شود.

سرپرست استانداری خراسان‌رضوی گفت: طبق مذاکراتی که با سپاه امام رضا(ع) انجام داده‌ایم در تلاش هستیم تا ستادی را برای پشتیبانی از اردوهای راهیان‌نور در خراسان‌رضوی تشکیل دهیم و از این طریق امنیت را در این اردوها بالا ببریم.

غفاری تصریح کرد: این اردوها تاثیرات بسیار زیادی بر روی نسل جوان و نوجوان دارد و آنها را از نزدیک با مناطق عملیاتی و رشادت‌های بسیجیان ایران اشنا می‌کند، اما از سوی دیگر در قبال خانواده‌های این دانش‌آموزان موظف هستیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول