اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

8 هزار دانش‏آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان اعلام کرد: امسال بیش از 8 هزار دانش‏آموز از نقاط مختلف استان سمنان به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند.

8 هزار دانش‏آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان در نشستی با حضور مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان استانی در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار داشت: اعزام دانش‏آموزان و آحاد مردم به اردوهای راهیان نور حرکت بزرگی در بخش فرهنگ محسوب می‏شود و همه ساله از آن به خوبی استقبال به عمل می‏آید.

وی تصریح کرد: این عملیات بزرگ فرهنگی در سطح کشور با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش برای دانش‏آموزان کشورمان نیز برگزار می‏شود و اعزام کاروان‏های راهیان نور در طول سال صورت می‏گیرد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: شمار زیادی از دانش‏آموزان و آحاد مردم همه ساله از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص ناوگان جاده‏ای به سرزمین‏های نور و حماسه اعزام می‏شوند.

هراسانیان افزود: اما با توجه به اینکه استان سمنان به خوبی از نعمت ریل و خطوط راه‏آهن برخوردار است، پیشنهاد می‏شود تا شماری از دانش‏آموزان از طریق قطار به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام شوند.

وی تصریح کرد: این امر هم از وقوع حوادث احتمالی در جاده‏ها می‏کاهد و هم خاطر خانواده‏ها از اعزام فرزندانشان به این اردوها آسوده‏تر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان از مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران خواست تا نسبت به اعزام 8 هزار نفر دانش‏آموزی که در سال تحصیلی جاری با آموزش و پرورش استان سمنان برای سازماندهی آنها در اردوهای راهیان نور توافق شده است، از طریق ناوگان ریلی توافقات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول