اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش حاجی‌آباد:

دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور با تاریخ معاصر کشور ‌آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش حاجی‌آباد با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور ضروری است، گفت: نوجوانان در این اردوها با تاریخ معاصر کشور ‌آشنا شده و دلایل پیروزی رزمندگان با وجود مشکلات زیاد را درک می‌کنند.

دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور با تاریخ معاصر کشور ‌آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمزگان، مهدی سالاری در آیین بدرقه اردوی دانش‌‌آموزان اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی واحد عملی درس آمادگی دفاعی است و شرکت در این دوره برای تمام دانش‌آموزان این پایه ضروری است مگر دانش‌آموزی که با گواهی پزشکی مجاز به رفتن به اردو نباشد و یا والدین برای اعزام آنها به اردو رضایت ندهند.

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان در این اردوها با تاریخ معاصر کشور ‌آشنا شده و دلایل پیروزی رزمندگان با وجود مشکلات زیاد را درک می‌کنند.

سالاری ادامه داد: دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور به طور کامل با زیر و بم فرهنگ جهاد و شهادت آشنا می‌شوند و الگوی صحیحی برای ایستادگی در برابر مشکلات برای خود پیدا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان نیر در ادامه از اعزام 400 دانش‌‌آموز از شهرستان حاجی‌‌‌آباد به مناطق جنگی و عملیاتی دفاع مقدس در روز چهارشنبه خبر داد.

وی با بیان اینکه این تعداد با 10 دستگاه‌ اتوبوس به مناطق یاد شده اعزام می‌شوند، گفت: 400 دانش‌آموز دیگر نیز در مرحله دوم و پس از امتحانات نوبت نخست مدارس به مناطق جنگی در غرب و جنوب اعزام می‌شوند.

اباذر سالاری افزود: هدف از این اعزام آشنایی نسل جوان با فداکاری‌های رزمندگان، آرمان‌های شهدا و فرهنگ دفاع مقدس و همچنین آمادگی دفاعی مدارس در مناطق عملیاتی جنوب است.

این مسئول مدت اقامت دانش‌آموزان حاجی‌آبادی در مناطق جنگی را پنج روز اعلام کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان در این مدت از هویزه، اروندکنار، شلمچه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول