اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

دشمن درصدد است تا فضای اقتصادی را سیاسی جلوه دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمن درصدد است تا فضای اقتصادی را سیاسی جلوه دهد.

دشمن درصدد است تا فضای اقتصادی را سیاسی جلوه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در حاشیه همایش مسئولان اصناف که با مسئولان سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بازاریان و اصناف همواره موجب امنیت و ثبات بازار بوده و در همه حال کمک دولت‌مردان و مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه بازاریان از امین‌ترین یاران دولت و ملت ایران اسلامی هستند، بیان کرد: دشمن درصدد است تا فضای اقتصادی را سیاسی جلوه دهد و از حالت اقتصادی محض خارج کند، در این جنگ اقتصادی سیاسی نیز باید تمام توان خود را برای عبور از این تحریم‌ها مانند سال‌های گذشته به کار گیریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تحریم‌های گسترده علیه ملت و دولت ایران افزود: رمز موفقیت و گذر از این تحریم‌ها تعامل و هم‌دلی بازاریان و مسئولان است، بازاریان و مسئولان باید بصیرت سیاسی خود را بیش از پیش افزایش دهند و همواره کمک حال و یاری‌بخش مسئولان و دولت‌مردان باشند.

آبنوش تصریح کرد: نباید فریب دسیسه‌های دشمنان را خورد و افرادی که در داخل برای منافع دشمن فعالیت کرده و با گران‌فروشی زندگی مردم را مختل می‌کنند بدانند که هرگز نمی‌توانند از این طریق به کار دشمن رونق ببخشند و قطعا توسط نیروهای امنیتی و قضایی شناسایی و مجازات خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: بازاریان متعهد و انقلابی بارها ارادت خود را به نظام و ولایت نشان داده‌اند و خودشان نیز این فضای اقتصادی را به خوبی مدیریت می‌کنند و افراد سودجو در امان نخواهند بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول