اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهید بهشتی:

فضای کرمان برای برنامه‌های اقتصادی آماده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: بستر و فضای استان کرمان برای اجرای برنامه‌های اقتصادی آماده است.

فضای کرمان برای برنامه‌های اقتصادی آماده است

محمدرضا پورابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: بستر و فضای استان کرمان برای اجرای برنامه‌های اقتصادی آماده است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید برای روزی برنامه‌ریزی کنیم تا همه افراد به رفاه برسند و هیچ‌کس نیازمند حمایت‌های نهادهایی مثل کمیته امداد نباشد و من اعتقادم بر این است که با همین امکانات این امر شدنی است.

پورابراهیمی افزود: به عقیده‌ من ظرفیت‌های خیلی خوبی در استان کرمان وجود دارد و استارت‌های خوبی تاکنون زده شده و دولت هم برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را در کشور انجام داده است.

وی بیان داشت: بخشی از آن هم به استان کرمان مربوط می‌شود و فکر می‌کنم، اگر ارتباط بیشتری از سوی دانشگاهیان و نخبگان با بدنه‌ اجرایی استان صورت گیرد و فرهنگ کار و تلاش هم در استان کرمان ارتقا یابد با این فضای موجود اتفاقات مهمی در توسعه استان کرمان پیش می‌آید.

معاون سابق استانداری کرمان با اشاره به آماده بودن بستر و فضای اقتصادی استان کرمان ابراز داشت: امکانات و شرایط مناسب وجود دارد، البته محدودیت‌ها و مشکلاتی هم هست که باید آن‌ها را از پیش رو برداشت.

این کارشناس اقتصادی افزود: من تصورم این است که بستر در استان کرمان برای حرکت‌های بزرگ اقتصادی فراهم است و می‌توان با حضور اندیشمندان و آدم‌های علمی و متخصص و آن‌هایی که کار اجرایی کرده‌اند، استان کرمان را چند سطح بالاتر از سطحی که امروز است، ارتقای اقتصادی داد.

انتهای پیام/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول