اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف:

سودجویان به دنبال وارونه جلوه‌ دادن فضای اقتصادی کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: سودجویان داخلی به دنبال وارونه جلوه ‌دادن فضای اقتصادی کشور هستند تا آشوب ایجاد کنند.

سودجویان به دنبال وارونه جلوه‌ دادن فضای اقتصادی کشور هستند

محمدابراهیم کریمی در حاشیه همایش بسیج اصناف تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند اصناف و بازاریان کشور در تداوم سیره انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقشار مختلف کسبه و بازاریان نشان دادند که در امر مقابله با استکبار تابع ولایت فقیه بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف اضافه کرد: این قشر زحمتکش و جهادگر در ایام دفاع مقدس بیش از 15 هزار شهید را تقدیم راه انقلاب و آرمان‌های بلند معمار کبیر جمهوری اسلامی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وضع تحریم‌ها از سوی غرب شرایط ظالمانه و سختی را برای کشور‌ها به وجود می‌آورد، تصریح کرد: تحریم و فشار نقشه‌ای است که مخالفان و معاندان نظام اسلامی برای براندازی نظام به آن پناه آورده‌اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه اصناف و اقشار بازاریان امروز وظیفه خود می‌دانند تا در ذیل توجهات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم اتحاد و آرامش همراه با فعالیت و تلاش در کشور گام بردارند، تصریح کرد: جامعه بازاری امروز شدیداً نیازمند آرامش است و این احساس آرامش نیز تنها به خود مردم و مسئولان بستگی دارد.

کریمی با بیان اینکه عده‌ای با ترفند‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در بازار کشور بودند، تصریح کرد: این عده به دنبال آب ریختن به آسیاب دشمن هستند و با اینگونه تحرکات منافق‌گونه سعی می‌کنند تا مردم را در حوزه اقتصادی دچار وحشت کنند.

وی اضافه کرد: افراد فرصت‌طلب سعی می‌کنند تا با توجه به شرایط پیش آمده طوری فضاسازی کنند که نشان دهند هیچ‌گونه جو آرامش و اختیار بر بازار داخلی حکمفرما نیست و همه شهروندان در جنب و جوش غیر معمول اقتصادی به سر می‌برند که هوشیاری مردم در برابر این توطئه دشمنان ضروری است.

رئیس سازمان بسیج اصناف ادامه داد: محور برنامه‌ها و اقدامات چنین افرادی تکیه بر شایعه‌پراکنی و ایجاد هیاهو است.

کریمی با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی در بخش‌های اقتصادی تصریح کرد: قدرت و برتری ایران اسلامی در بین کشو‌رهای منطقه امروز به شکلی خاص پدیدار شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های دقیقی در کشور در راستای نهضت خدمات‌رسانی به مردم تاکنون انجام گرفته است، تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در حال حاضر توجه به اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری بر امر نهادینه‌سازی و گسترش آن تأکید دارند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول