اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اردستان:

دانشگاه محل تسویه حساب‌های سیاسی نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان گفت: دانشگاه محل تسویه حساب‌های سیاسی نیست و باید به دانشگاه به عنوان محلی برای کسب علم و دانش و تبادل آرا و اندیشه‌ها نگاه کرد.

دانشگاه محل تسویه حساب‌های سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سیدامیر جعفری پیش‌ازظهر امروز در نشست تحلیل سیاسی با موضوع چالش‌های سیاسی پیش رو در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی نبرد نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با استراتژی براندازی نظام حمله نظامی به ایران را طراحی کرد.

وی به صدور فرهنگ انقلاب به جهانیان اشاره کرد و افزود: بعد از ناکامی در جنگ نظامی، دشمن به جنگ نرم فرهنگی پرداخته و می‌خواهد با این روش بر قلب و فکر مردم به ویژه نسل جوان احاطه پیدا کند.

سرپرست فرمانداری اردستان با اشاره به اینکه بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی بعد از انتخابات ریاست جمهوری 1388 در دستور کار نظام سلطه قرار گرفت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام سلطه در آخرین لحظات مقابله خود قرار دارند و تا خواباندن مچ نظام سلطه فاصله کوتاهی در پیش داریم.

وی از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و تاکید کرد: مسئولان نباید با اظهار نظرهای خود تنش و بی‌ثباتی را در جامعه تزریق کرده و خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان تعیین کنند.

سرپرست فرمانداری اردستان افزود: دانشگاه محل تسویه حساب‌های سیاسی نیست و باید به دانشگاه به عنوان محلی برای کسب علم و دانش و تبادل آرا و اندیشه‌ها نگاه کرد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول