اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

فضای اقتصادی به بهانه صیانت از حقوق مردم نا‌امن نشود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر برخی از افراد تنها به دنبال ناامن کردن فضای اقتصادی به بهانه صیانت از حقوق مردم هستند و مدیریت استان تنها به دنبال امنیت‌بخشی به جامعه است.

فضای اقتصادی به بهانه صیانت از حقوق مردم نا‌امن نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: فعالیت‌های بسیاری در راستای توسعه استان در زمینه‌های مختلف صورت گرفته و رضایتی که در بدنه اجتماعی امروز وجود دارد نتیجه تمام این اقدامات است.

وی با بیان اینکه اگر چه اقدامات بسیاری در سطح استان در راستای محرومیت‌زدایی از بخش‌های مختلف جامعه صورت گرفته است اما همچنان محرومیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف وجود دارد، ادامه داد: همچنین در زمینه صنایع دستی، گردشگری، صنعتی و بخش‌های مختلف فضای جدیدی در استان شکل گرفته است که پویایی خاصی در این بخش‌ها مشاهده می‌شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر یک انسجام اداری در بخش‌های مختلف استان وجود دارد، تصریح کرد: اعداد و ارقام حاکی از میزان حجم برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در استان است و از بین چهار هزار و 475 پروژه که متعلق به سه دوره سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان بوده تنها نسبت به 308 مورد از این پروژه‌ها اقدام نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها به 6،9 دهم درصد از این پروژه‌ها عمل نشده که تمام عوامل و دلایل عدم تحقق این پروژه‌ها نیز بررسی شده است، اضافه کرد: همچنین این پروژه‌ها 83،15 دهم درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 835 مصوبه در سه دوره سفر استانی رئیس جمهور به استان وجود داشته که تنها نسبت به 47 مورد از این مصوبات اقدام نشده است.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه شاخص‌های موجود در راستای فعالیت‌های صورت گرفته حکایت از رتبه بالای استان نسبت به سایر استان‌ها دارد، تاکید کرد: مدیریت استان در هیچ زمانی به دنبال تک‌روی نبوده است و برنامه‌محور بودن سیستم از مهم‌ترین رویکرد‌های مدیریت استان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های شورا‌ها در استان حاکی از اصل مشورت‌پذیر بودن مدیریت استان در بخش‌های مختلف است، افزود: برخی از افراد درصدد هستند که فضا را در استان ناامن کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت استان به دنبال این است که فضایی امن را در استان ایجاد کند، گفت: تلاش مدیریت استان در بخش‌های مختلف برای امنیت‌بخشی به جامعه است و برخی از افراد تنها به دنبال ایجاد فضایی نا‌آرام در بخش‌های مختلف استان از جمله بخش کسب و کار و بخش‌های اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه استان باید با حمایت از سرمایه‌گذاران سبب رونق اقتصادی جامعه و افزایش کار و تولید داخلی شود، اظهار کرد: در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از تولید باید از سرمایه‌گذاران حمایت شود اما استان با هرگونه مفسده‌ای و به ویژه مفاسد اقتصادی مخالف است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری در استان در راستای امنیت‌بخشی در مسیر توسعه صورت گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از افراد تنها به دنبال ناامن کردن فضای اقتصادی به بهانه صیانت از حقوق مردم هستند.

استاندار اصفهان تمام تصمیمات شورای برنامه‌ریزی استان را مبتنی بر اصل خرد جمعی دانست و اضافه کرد: برخی از افراد فعالیت‌ها و مصوبات دستگاه‌های اجرایی استان را نادیده می‌گیرند و آنها را تحت‌الشعاع فضای سیاسی و باندی قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم وارد این مسائل و تنازعات شویم به منافع عمومی ضربه می‌زنیم، تاکید کرد: مدیریت استان به این تنازعات بی‌توجه است و تنها در چارچوب تعهدات خود به نظام و مردم در راستای رشد و توسعه استان تلاش می‌شود.

ذاکر اصفهانی افزود: هیچ فرد و مقامی در جمهوری اسلامی ایران مصونیت حقوقی ندارد و دارا بودن یک پست سازمانی این حق را به آن فرد نمی‌دهد که بی‌مهابا به صورت غیر‌کارشناسانه و غیرتخصصی نسبت به موضوعی اظهارنظر کند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول