اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 14 میلیارد ریالی صورت گرفت

آغاز گازرسانی به 14 روستای گچساران و باشت

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز گچساران گفت: با اختصاص اعتباری افزون بر 14 میلیارد و 300 میلیون ریال، گازرسانی به 14 روستای گچساران و باشت آغاز شده است.

آغاز گازرسانی به 14 روستای گچساران و باشت

ناصر دلفریان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات گازرسانی به 34 روستا در گچساران و باشت از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران بود که عملیات گازرسانی به تمامی این روستاها به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه تمامی این 34 روستا در حال حاضر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این روستاها را 5 میلیارد و 199 میلیون ریال عنوان کرد.

* اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی به گازرسانی روستاهای دیل گچساران

رئیس شرکت گاز گچساران ابراز داشت: از ابتدای دولت‌های نهم و دهم کار گازرسانی به روستاها و مناطقی که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، با شتاب بیشتری صورت گرفته ‌است.

دلفریان یادآور شد: گازرسانی به 33 روستا در گچساران و باشت از جمله مصوبات سفر سوم رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق مختلف روستایی در گچساران و باشت بود.

وی تصریح کرد: روستاهای مجتمع دیل از جمله روستاهای مصوب بوده که عملیات گازرسانی به این روستاها با هزینه‌ای افزون بر 9 میلیارد و 980 میلیون ریال آغاز شده است.

دلفریان با بیان اینکه طول شبکه‌گذاری پروژه گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل 30 کیلومتر است، عنوان داشت: این پروژه تعیین پیمانکار و آغاز بکار شده و شامل روستاهای دیل، آرو، سید جمال‌الدین، شامبراکان، سرتیره، نازمکان، پوراژ و گبرستان است.

وی گفت: گازرسانی به برخی روستاهای حوزه شهرستان باشت نیز از دیگر روستاهای مورد تصویب در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان بوده است.

* شرکت گاز بر روند اجرای پروژه‌ها نظارت مستقیم دارد

رئیس شرکت گاز گچساران بیان داشت: گازرسانی به روستاهای چالموره، چاه تلخ، لیراب، دلی رباط، بهره عنا و چم‌بلبل از روستاهای توابع باشت نیز آغاز شده است.

دلفریان ادامه داد: برای گازرسانی به این روستاها اعتباری افزون بر 4 میلیارد و 320 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: این پروژه نیز 29 کیلومتر شبکه‌گذاری دارد که 20 کیلومتر آن انجام گرفته است.

دلفریان خاطرنشان کرد: شرکت گاز گچساران خدمات‌رسانی به مردم نقاط روستایی و شهری را از اولویت‌های مهم خود دانسته و در اجرای پروژه‌‌های مختلف بر عملکرد پیمانکاران نظارت مستمر و دقیق دارد.

وی افزود: تاکنون پروژه‌های این شرکت در مدت زمان تعیین‌شده و با رعایت دقیق استانداردهای لازم اجرایی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول