اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل گاز گلستان خبر داد

پیشرفت گازرسانی به روستای تفریحی زیارت گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل گاز گلستان از روند پیشرفت گازرسانی به روستای زیارت خبر داد.

پیشرفت گازرسانی به روستای تفریحی زیارت گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در خصوص وضعیت گازرسانی روستای زیارت اظهار داشت: شرکت گاز استان گلستان در راستای توسعه گازرسانی در شهرستان گرگان پروژه بزرگ روستای زیارت را در هفته دولت کلنگ‌زنی کرده و در حال حاضر با حدود پنج درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا دارد. 

وی افزود: در همین رابطه مطالعات اولیه و اخذ مجوز از مبادی ذیربط صورت پذیرفته و پیمانکار مجری پروژه گازرسانی به روستای زیارت نیز انتخاب شده است و امیدواریم با تلاش همکاران شرکت و همکاری سایر سازمان‌ها بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه مهم را به اتمام برسانیم.

 

 

 

 

 

نگدوینی اذعان داشت: این پروژه در دو فاز، خط تغذیه مسیر و همچنین شبکه توزیع و نصب انشعاب برنامه‌ریزی شده که در حال حاضر عملیات اجرای فاز اول آن با هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیارد ریال در شرف انجام است.

وی تصریح کرد: پروژه گازرسانی روستای زیارت بالغ بر 9 کیلومتر خط تغذیه اجرا خواهد شد که جمعیتی افزون بر 2 هزار و 200 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر عامل گاز گلستان افزود: در حال حاضر از مجموع 998 روستای استان گلستان تعداد 623 روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند که معادل 78 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود. 

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول