اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

منویات رهبری شاخص سنجش عملکردها باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: منویات مقام معظم رهبری باید به عنوان شاخص سنجش عملکرد دستگاه‌ها و مدیران باشد.

منویات رهبری شاخص سنجش عملکردها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی در دیدار با رئیس حزب موتلفه اسلامی استان کرمان و مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: از منویات مقام معظم رهبری باید به عنوان شاخص برای سنجش عملکرد دستگاه‌ها استفاده شود.

وی منویات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب برنامه‌های اجرا شده در دانشگاه خواند و افزود: این منویات تنها شاخص برای سنجش عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی در ایران است.

منظری‌توکلی ابراز داشت: احساس غرور می‌کنیم که یاوران روشنفکر و خوبی در سطح مدیریت استان کرمان داریم و به طور قطع در برنامه‌ریزی‌های خود از نظرات ارزشمند این عزیزان استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی برخاسته از دل انقلاب اسلامی است و باید در مسیر ارزش‌ها حرکت کند و با توجه به شرایط سنی دانشجویان در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی کوشا باشد.

این مسئول بیان کرد: ما باید از منویات مقام معظم رهبری به عنوان شاخص در نظام ولایی و اسلامی بهره ببریم.

منظری‌توکلی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از نهادهای برخاسته از ارزش‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه باید در زمینه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی گام بردارد.

وی گفت: دانشگاهیان ما باید در زمینه ترویج فرهنگ، تفکر، باورهای دینی، علم‌پژوهی و علم‌آموزی تلاش بیشتری داشته باشند.

منظری‌توکلی از راه‌اندازی معاونت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: با تشکیل این معاونت به حوزه دینی  و فرهنگی توجه بیشتری می‌شود.

وی عنوان کرد: تفکر دینی، ارزش‌ها و اولویت مسائل فرهنگی باید در دانشگاه آزاد اسلامی مدنظر قرار گیرد و در این زمینه از روش‌های مناسبی استفاده کرد که با تفکر دانشجویان سازگاری داشته باشد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول