اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم:

یادواره شهدای روحانی در راستای منویات رهبری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم گفت: یادواره شهدای روحانی در راستای منویات بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری در قم برگزار می‌شود.

یادواره شهدای روحانی در راستای منویات رهبری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه قم ابراز کرد: قم مرکز علم و فضل بوده و در زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا باید الگوی سراسر کشور باشد.

وی افزود: بخش‌های مختلفی در قالب این یادواره تدارک دیده شده و از محققان و نویسندگان دعوت شده است تا کارهای علمی و پژوهشی ویژه‌ای را در زمینه انقلاب و دفاع مقدس به رشته تحریر درآورند.

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم با اشاره به ساخت چند قطعه فیلم در زمینه شهدای روحانی گفت: امیدواریم نظرات امام جمعه قم چراغ راه دست‌اندرکاران این یادواره باشد.

وی ادامه داد: باید خدمات ارزنده و ماندگار شخصیت‌های برجسته‌ای که عزیزترین سرمایه خود را در طبق اخلاق گذاشته و به محضر اسلام تقدیم کردند به بهترین نحو منعکس کنیم.

اکبری با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در رابطه با بزرگداشت شهدای روحانی استان قم تلاش زیادی انجام داده و خود از خانواده شهیدی روحانی است عنوان داشت: بسیج دانشجویی استان قم نیز همکاری لازم را با ستاد یادواره شهدای روحانی داشته است.

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم خاطر نشان کرد: امیدواریم برگزاری این یادواره که بر اساس منویات بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری انجام می‌شود مورد عنایت خداوند و رضایت امام زمان(عج) واقع شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول