اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

ایثارگری ویژگی اصلی یک بسیجی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان، ایثارگری را ویژگی اصلی یک فرد بسیجی دانست و گفت: تشکیلات بسیج با حضور مردمی شکل گرفت که با احساس مسئولیت آمدند و با ایثارگری‌هایشان خدمات و آثار ارزشمندی را در جامعه بر جای نهادند.

ایثارگری ویژگی اصلی یک بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی در جمع بسیجیان دادگستری، عرصه دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: بسیجیان با تکیه بر معنویات، جان خودشان را در کف دست گرفتند و برای دفاع از اسلام و انقلاب و امام جنگیدند و این قله ایثار و از خودگذشتگی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قدرت و نیروی دفاعی بسیج و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر و فرماندهی رهبر معظم انقلاب، ترسی را در دل دشمنان به وجود آورده که جرأت حمله به کشور را ندارند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان، بر ضرورت شناخت موقعیت فعلی و عملکرد بر مبنای آن تأکید و خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را برنامه‌های اصلی دشمن علیه کشور نام بردند و این نشان می‌دهد که وظیفه بسیج در حال حاضر مقابله با این توطئه‌های فرهنگی است.

وی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند با اعمال تحریم و فشار اقتصادی، افرادی در داخل کشور به عنوان ناراضی و معترض اقدامی انجام دهند که مایه سوء استفاده آنان شود و ما وظیفه داریم که برعکس خواسته آنها عمل کرده و این نارضایتی‌ها را به حداقل برسانیم.

گل‌محمدی ادامه داد: عملکرد مجموعه دادگستری در نحوه برخورد با مردم نیز به دلیل حضور افرادی که با روحیه نامناسبی به این مجموعه وارد می‌شوند، تأثیر بسزایی در میزان رضایتمندی مردم دارد.

وی، خواستار حضور فعالانه بسیجیان در زمینه نشر مطالب فرهنگی و سخنان و مطالبات مقام معظم رهبری در فضاهای مجازی و در قالب کمیته‌های علمی و فرهنگی شد و گفت: بسیجیان باید با عملکرد و تبلیغات خود و استفاده از هم‌افزایی به جای موازی‌کاری، مسایل فرهنگی و معنوی و فرهنگ کار را در جامعه ترویج کنند و این توقع اصلی نظام و رهبری از آنان است.

در پایان این نشست صمیمی از دو نفر از کارکنان بسیجی فعال که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد. 

انهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول