اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌‌آموزی آبادان خبر داد

اجرای 20 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌‌آموزی آبادان از برگزاری بیش از 20 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 20 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در آبادان

سیدرضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 13 هزار بسیجی دانش‌آموز در آبادان فعال بوده که در این هفته با اجرای برنامه‌های مختلف یاد و خاطره دانش‌آموزان بسیجی هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی می‌دارند.

وی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی، کلنگ‌زنی ساختمان بسیج دانش‌آموزی، پیاده‌روی پویندگان خواهر و  دیدار با خانواده معظم شهدا در همه روزهای هفته جاری از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی آبادان است.

مسئول بسیج دانش‌‌آموزی آبادان ادامه داد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور مسئولان شهرستانی، مسابقه انشانویسی، برگزاری مسابقه قرآن و عترت از دیگر برنامه‌‌های هفته جاری در شهرستان است.

وی در خصوص دیگر روزهای این هفته گفت: دهم آبان‌ماه با عنوان دانش‌آموز بسیجی، نوآوری و خلاقیت نامگذاری شده که به همین منظور یادواره شهید منصور کارکوب‌زاده و نشست حلقه‌های صالحین در تالار مهر شهرستان برگزار می‌شود.

موسوی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، شرکت دانش‌آموزان در نماز جمعه، تجمع دانش‌آموزان در مراسم واقعه غدیر و استکبار ستیزی با حضور اقشار مختلف از شهروندان به خصوص دانش‌آموزان بسیجی در این هفته اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: دانش‌‌آموزان بسیجی آبادان با حضوری پررنگ در همه برنامه‌های فوق یاد و خاطره 400 شهید دانش‌آموزی شهرستان را گرامی داشته و حضور خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول