اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمن از آمادگی بسیجیان در هراس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بسیج نعمت خدا و کلید طلایی پیشرفت کشور است، گفت: یکی از هراس‌های بزرگ دشمن آمادگی بسیجیان ایران است.

دشمن از آمادگی بسیجیان در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا آزادی پیش از ظهر امروز در رزمایش گردان‌های رزمی و واکنش سریع 48 ساعته بیت‌المقدس شهرستان‌های همدان و بهار اظهار داشت:‌ بسیج نعمت خدا و کلید طلایی پیشرفت کشور است و ما شاهد حضور پرشکوه و با صلابت و دشمن‌شکن گردان‌های الی بیت‌المقدس شهرستان‌های همدان و بهار هستیم.

وی افزود: بسیجیان بار دیگر با لبیک به رهبر انقلاب با صلابت و شکوه دشمن‌شکن در این شرایط نامساعد هوا در این رزمایش با قدرت حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خطاب به بسیجیان تصریح کرد: اراده رهبر و ولی ما آمادگی همه‌جانبه بسیجیان است که شما بسیجیان باید به این اراده رهبر توجه داشته باشید و همیشه در همه صحنه‌ها با آمادگی کامل حضور داشته باشید.

وی با بیان اینکه یکی از هراس‌های بزرگ دشمن آمادگی بسیجیان ایران است، ادامه داد: شما بسیجیان یار امام و انقلاب و رهبر بوده‌اید و هستید و این آمادگی را دارید که در هر صحنه مقابل دشمن بایستید.

آزادی خاطرنشان کرد: برای افتخار کشور خود آماده باشید و همیشه به یاد شهدا باشید که این راه را شهدا برای ما به جا گذاشتند.

در ادامه معاون عملیات مقاومت مردمی‌ سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیجیان در انقلاب به عهد و پیمانی که با امام بسته بودند پایبند بودند و امروز شما بسیجیان نیز با شهدا و رهبر پای عهد و پیمان خود هستید.

دکتر نصرت‌الله سیف افزود: شما بسیجیان آماده حضور در عرصه‌های مختلف برای دفاع از کشور هستید، دنیا پیام بسیجیان همدان را بشنود این آمادگی بسیجیان را که امروز قدرتمندتر از دوران دفاع مقدس هستند.

وی بیان داشت:‌ بسیج دریایی است که با هیچ سنگ‌ریزه‌ای به تلاطم نمی‌افتد ولی اگر این دریا مواج شود مانند یک سونامی تمام ابرقدرت‌های دنیا را در هم می‌شکند.

معاون عملیات مقاومت مردمی‌ساز و بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد:‌ ‌ما بسیجیان عهد بسته‌ایم که بسیج 10 میلیونی را تشکیل دهیم و این بسیج 10 میلیونی برای ایران و خاورمیانه نیست بلکه برای تمام مستضعفین جهان اسلام است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ما نسبت به هشت سال جنگ تحمیلی آماده‌تر هستیم و دشمن نسبت به گذشته ضعیف‌تر است و دشمن در مقابل بسیجیان به کرنش افتاده است.

این رزمایش توسط قرارگاه امام هادی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول