اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تفکر بسیجی درمان تمام دردهای ما است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تکیه بر تفکر بسیجی و بهره گرفتن از این ظرفیت دوای تمام دردها و مشکلات ما است.

تفکر بسیجی درمان تمام دردهای ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم بدرقه دانش‌آموزان اردبیل در قالب راهیان نور اظهار داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به بالندگی و پایداری این تفکر نیاز داریم تا بتوانیم همان‌گونه که در جنگ هشت ساله در عرصه نظامی بر دشمن غلبه کردیم امروز نیز در عرصه اقتصادی با این تفکر بر دشمن غلبه کنیم.

وی با یادآوری اینکه هر ایرانی امروز به ایرانی بودن خود در سایه شهادت‌طلبی و جانفشانی جوانان و دلاورمردان این سرزمین می‌بالد، تصریح کرد: امروز در قبال خون شهدا وظیفه و رسالت نسل جوان بسیار خطیر و سنگین است به طوریکه با پایان جنگ ایام و روزگار دفاع از آرمان و اهداف شهدا و به زمین زدن دشمن آغاز شده است.

نیکزاد خاطر نشان کرد: هر چند برخی از فرماندهان و همرزمان شهدا از ماندنشان پشیمان بوده و آرزو دارند به قافله شهدا بپیوندند اما آنچه نسل امروز باید پاسدار آن باشد حفظ ارزش و اعتقاداتی است که جوانان ما به خاطر آن از جان و حیاتشان گذشتند تا این انقلاب نشانه و اعتبار جهانی پیدا کند.

این مسئول اضافه کرد: پاسداری از این حریم کار بسیار سنگین و سختی است چرا که دشمن امروز تمام توان و قدرت اهریمنی خود را به کار گرفته است تا ملت ایران را وادار به تسلیم کند.

وی بیان کرد: زنان ما نیز امروز در کنار مردان با حفظ حجاب و عفاف می‌توانند پاسدار حریم خون شهدا باشند چرا که شهیدان ما در حفظ حرمت حجاب و عفاف و حیثیت و ناموس جان فدا کرده و تمام سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل به پیشرفت‌های علمی، صنعتی و عمرانی کشور و خباثت دشمن در وارونه نشان دادن این پیشرفت‌ها ادامه داد: استکبار جهانی سعی می‌کند به هر نحوه ممکن روحیه خودباوری و خوداتکایی جوانانمان را به روحیه ترس و واهمه تبدیل کند تا از این طریق بتواند مواضع روشن جمهوری اسلامی ایران را تاریک و سیاه جلوه دهد.

نیکزاد عشق به خدمت و اخلاص در عمل را دو رکن مورد نیاز مدیران و دست‌اندرکاران مجموعه‌های خدمات‌رسان توصیف کرد و یادآور شد: ما کماکان راه شهدا را باید ادامه بدهیم و به دشمن اجازه کوچک‌ترین تحرک و حرکت را ندهیم چرا که جنگ هشت ساله به ما یاد داده است که قدرت اهریمنی و شیطانی آنها به سرعت شکستنی و از بین رفتنی است.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه جوانان ما باید فرهنگ ولایتمداری و بصیرت‌افزایی را سرلوحه حرکت‌های خود قرار دهند، گفت: ما امروز به نیروهای متخصص و متعهد نیاز داریم چرا که نقصان هر یک از اینها می‌تواند به صورت اساسی در پیشبرد اهداف مشکل ایجاد کند.

 

ایران در تراز منطقه قدرت اول علمی است

وی افق توسعه کشور را در 1404 افق رو به جلو و بسیار امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: ما در بسیاری از زمینه‌ها حتی پیشروتر از برنامه امروز به اهدافمان دست یافتیم به طوریکه در تولید علم قدرت اول منطقه هستیم.

نیکزاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جوانان ما با تفکر بسیجی بهتر از این می‌توانند خودنمایی کرده و توانمندی‌هایشان را به نمایش بگذارند که در این باب باید در تحقق شعار «ما می‌توانیم» پرتوان و با صلابت عمل کنیم.

وی به نامگذاری سال‌های اخیر با رویکرد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت‌ها و نگرش‌ها حاکی از آن است که قدرت اقتصادی و غلبه ایران بر ایادی استکبار قدرتی بی‌نظیر و ممتاز و ماندگار است.

این مسئول در پایان سخنان خود از تلاش آموزش و پرورش و سپاه و بسیج استان در اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از جوانان و نوجوانان خواست تا در این سنگر فرصت را غنیمت شمرده و در تعالی روح و شناخت راه شهدا مصمم باشند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول