اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد

ساخت خانه برای خانواده محروم توسط جهادگران بسیجی قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) از ساخت یک باب خانه توسط جهادگران بسیجی قزوینی برای خانواده محروم خبر داد.

ساخت خانه برای خانواده محروم توسط جهادگران بسیجی قزوین

اکبر غفاری مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حیدر کرار قزوین که پیش از ماه مبارک رمضان و در تیر ماه جاری کار ساخت یک باب خانه برای خانواده محروم در بویین زهرا را آغاز کرده بودند، کار خود را به پایان رساندند.

وی افزود: بسیجیان این حوزه پس از انجام استعلام‌های مورد نیاز و اخذ مجوز از شهرداری زمین متروکه‌ای را در اختیار گرفته و با ساخت آن که تا امروز 99 درصد پیشرفت داشته، خانواده نیازمندی را خانه‌دار کردند.

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: این ساختمان 100 متری در روستای ارداق شهرستان بویین زهرا ساخته شده و همه انشعابات آن نیز برای این خانواده نیازمند تأمین شده است.

غفاری عنوان کرد: کار ساخت این خانه حتی در ایام ماه مبارک رمضان نیز به صورت شبانه‌روزی انجام شده و بسیجیان هزینه‌های ساخت آن را خوشان تأمین کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در حاشیه ساخت این خانه، فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی مانند برگزاری حلقه‌های صالحین، دیدار با خانواده شهدا و ... نیز صورت گرفته است.

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: البته دغدغه مسکن و خانه نیازمندان تنها به درون استان قزوین ختم نمی‌شود، به طوری که روز گذشته نیز بسیجیان قزوینی برای ساخت مسکن هم‌وطنان زلزله‌زده آذری‌زبانمان راهی ورزقان شدند تا با اقدامی جهادی در فصل سرما یار و یاور این عزیزان باشند.

وی یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین کار ساخت 10 واحد مسکونی در شهرستان ورزقان را به عهده گرفته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول