اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

نسل جوان در تمام عرصه‌ها مورد اطمینان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: ما باید به نسل جوان در تمام عرصه‌های مملکت اطمینان کنیم و به آنان بها داده شود تا در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشند.

نسل جوان در تمام عرصه‌ها مورد اطمینان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی در عنبرآباد اظهار داشت: جوانان بسیجی ستون اصلی این نظام هستند و ما باید جوانان را باور کنیم و تاریخ این را به همه ما ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه حسین فهمیده این نوجوان 13 ساله چنان رشادتی به خرج داد که امام راحل فرمودند، این جوان رهبر ما است، تصریح کرد: زیباترین و حماسی‌ترین کارها را در جنگ تحمیلی جوانان بسیجی انجام و بسیاری از گردان‌ها را جوانان فرماندهی می‌کردند.

عسکری بیان داشت: ما باید به نسل جوان در تمام عرصه‌های مملکت اطمینان کنیم و به آنان بها داده شود تا در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند، من به نسل جوان اطمینان دارم و آنها در عرصه سیاسی و اجتماعی باید حضور یابند و قطعآ در راه امام زمان (عج) گام بر می‌دارند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه قرآن کریم هم جوان‌گرا است و زیباترین و باشکوه‌ترین مطالب در قرآن به نام جوان ثبت شده است، افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز در مورد جوانان گفتند من به جوانان اطمینان دارم و جوانان باید در صحنه‌ها حضور یابند.

به گزارش فارس، شهرستان عنبرآباد 35 شهید دانش‌آموز تقدیم نظام مقدس جمهوری کرده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول