اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج طلاب حضرت فاطمه (س) گرگان:

آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد از اهداف کاروان راهیان نور است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج طلاب حضرت فاطمه (س) گرگان گفت: آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد از اهداف کاروان راهیان نور است.

آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد از اهداف کاروان راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان شهربانو ابراهیمی عصر امروز در همایش اعزام مبلغ به اردوهای راهیان نور که در نمازخانه سپاه ناحیه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه آنان تحکیم پیوند ارزش‎هاست که نسل جوان در این کاروان‎ها راه طریقت می‎پیمایند.

وی با بیان اینکه ارزش‎های اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان با اعزام به مناطق جنگی جلوه‎های عینی ایثار و مقاومت را به عینه لمس می‎کنند و این پیوند آنها را در مقابل هجمه‎های سنگین استکبار بیمه می‎کند.

فرمانده حوزه بسیج طلاب حضرت فاطمه (س) گرگان در خصوص اعزام مبلغان استان به راهیان نور بیان کرد: در هر دوره کاروان راهیان نور از هر شهرستان چهار طلبه از خواهران و یک طلبه از برادران اعزام می‌شوند و کارهای تبلیغی اعم از احکام، اخلاق، مشاوره و عفاف و حجاب را به دانش‌آموزان فرا می‎دهند.

ابراهیمی استقبال دانش‌آموزان را در اردوهای کاروان راهیان نور بیشتر از سال‎های گذشته عنوان کرد و بیان داشت: نسل جوان با حضور در این مناطق، میثاقی مجدد با شهدا، امام شهدا و ولایت می‎بندند و این مهم گام‎های محکم و استوار نسل جوان را در سرکوبی دشمنان و پشت پا زدن به اهداف پلید استکبار نشان می‎دهد.

همایش اعزام مبلغ به اردوهای راهیان نور عصر امروز با حضور حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای استان گلستان در نمازخانه سپاه ناحیه گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول