اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرموذن:

همسویی مجلس و دولت راهکار برون ‌رفت بخش خصوصی از مشکلات است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل، همسویی مجلس و دولت را راهکار برون ‌رفت بخش خصوصی از مشکلات دانست.

همسویی مجلس و دولت راهکار برون ‌رفت بخش خصوصی از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن پیش از ظهر امروز در نشست بررسی موانع اقتصاد و تولید در استان اردبیل اظهار داشت: مجلس و دولت تلاش‌های خود را برای حمایت از تولید انجام می‌دهند، اما این حمایت‌ها کافی نیست.

وی ادامه داد: انتظار داریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، مجلس و دولت در کنار هم راهکار‌های اصولی و علمی برای رفع مشکلات عدیده تولید ارائه دهند و همچنین برای رشد و تعالی تولید کشور که محور و پایه اصلی اقتصاد و خود‌کفایی کشور است تلاش‌های مضاعف داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اردبیل و نمایندگان استان ابراز داشت: حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس در استان اردبیل یک فرصت استثنایی برای استان بود.

این مسئول افزود: در این سفر سه روزه بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی استان صورت گرفت و با برگزاری نشست‌های مشترک با حضور بخش خصوصی و دولتی، مشکلات واحد‌های تولیدی و همچنین توانمندی‌های اقتصادی استان برای طرح در سطح ملی و ارائه راهکارهای مناسب برای رشد و تعالی بخش تولید جمع‌بندی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن در پایان اذعان داشت: برای تحقق اهداف این سفر جلساتی نیز با حضور وزرای اقتصادی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تهران برگزار خواهد شد و ما به صورت جدی پیگیر تحقق برنامه‌ها و اهداف این سفر برای توسعه استان هستیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول