اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی بر حمایت جدی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آذربایجان‌غربی تاکید کرد.

حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج نژاد ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن شماره یک استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: با برخی از تشکل‌های ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در استان مذاکره شده است.

وی افزود: حمایت از تولید ملی و سرمایه‌گذار اولویت اصلی دولت و کارگزاران نظام است و ما نیز با تمام امکانات از این طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

دیزج نژاد با بیان اینکه ارتقای بخش تولید باعث توسعه و بالندگی ایران و باعث ادامه موفقیت‌های چشمگیر سال گذشته می‌شود، تصریح کرد: بخش تولید عامل موثر توسعه همه بخش‌های اقتصادی، فرهنگی،سیاسی و اجتماعی است و اگر این بخش ساماندهی شود عامل ارتقای بخش‌های مختلف کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف و نهادینه‌سازی تولید ملی دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان‌غربی در عین حال گفت: با حمایت از بخش تولید در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات شاهد آثار مثبت در حوزه اشتغالزایی خواهیم بود.

وی افزود: در راستای ارتقای بخش تولید و توسعه همه جانبه بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در راستای تأمین منابع مالی واحدهای تولیدی و همچنین ایجاد واحدهای تولیدی فناوری در استان ضروری است که در راستای افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات می‌توان با نوسازی ماشین‌آلات، ارتقای سطح توانمندی کارگران و ارائه مهارت‌های ضروری به آن‌ها گام‌های اساسی برداشت.

دیزج نژاد اضافه کرد: ادغام تعاونی‌های کوچک و تشکیل تعاونی‌های بزرگ و زنجیرها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است چرا که می‌توان به جز منابع بانکی با تجمیع منابع تعاونی‌ها گام‌های مهمی را در راستای تولید و صیانت از اشتغال برداشت.

وی در ادامه تاکید کرد: واحدهای تولیدی استان می‌توانند با انتقال حساب‌های بانکی و سپرده‌های خود از بانک‌های خارج از استان به بانک‌های استان گام مهمی را در راستای توانمندسازی آن‌ها بردارند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی همچنین بر تسریع در واردکردن اطلاعات مربوط به حوزه اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه مربوطه و تعیین مسئول خاص برای حوزه اشتغال دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول