اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی املش خبر داد

دستگیری قاچاقچی عتیقه در املش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی املش از دستگیری قاچاقچی عتیقه و کشف 29 قلم انواع اشیا در این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاچاقچی عتیقه در املش

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، سید حسین سیدنژاد در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی کشف عتیقه‌ در املش اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش و نگهداری اشیای عتیقه، کارآگاهان آگاهی این شهرستان رسیدگی به موضوع مذکور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع و نگه‌داری اشیای عتیقه در منزل این متهم اطمینان یافتند و با هماهنگی مقام قضایی منزل این متهم را بازرسی کردند.

به گفته فرمانده انتظامی املش، کارآگاهان آگاهی در بازرسی از منزل ارسلان 40 ساله، 14 قلم انواع کوزه و کاسه سفالی، یک حلقه دستبند مفرقی، دو عدد خنجر مفرقی شکسته، یک عدد تبرزین آهنی، یک عدد لبه جام شکسته فلزی از جنس مفرق، یک عدد جام کاسه فلزی مفرق، دوعدد سنگ آویز، دو عدد سنگ، یک عدد دستبند شکسته مفرقی به طول تقریبی پنج سانتی‌متر، دو قطعه فلز شکسته شده از جنس مفرق، یک عدد لوله ناودانی ظرف سفالی شکسته و یک عدد سنگ چخماخ که آثاری باستانی و تاریخی بوده را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم مذکور دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان عتیقه افرادی ناآگاه و سودجو هستند که در قبال دریافت وجه ناچیز فرهنگ و تمدن اصیل این مرز و بوم را به حراج می‌گذارند و لطمه سنگینی به تاریخ و تمدن این کشور وارد می‌کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول