اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری خراسان‌رضوی تأکید کرد

تشدید تدابیر امنیتی مناطق مرزی به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دادگستری خراسان‌رضوی از تشدید تدابیر امنیتی مناطق مرزی به ویژه مرزهای شرق کشور در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

تشدید تدابیر امنیتی مناطق مرزی به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از واحد اطلاعات و اخبار دادگستری خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام سید حسن شریعتی در هشتمین جلسه کمیته قضایی انتظامی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتباط با مبارزه با جرایم مربوط به مواد مخدر اظهار کرد: با هماهنگی بسیار خوبی که میان دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و مرزبانی به ویژه در مرزهای شرقی کشور به وجود آمده، شاهد کسب موفقیت‌های خوبی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر هستیم و انشاءالله این روند نه تنها ادامه داشته بلکه تشدید نیز خواهد شد.

رئیس شورای قضایی خراسان‌رضوی با اشاره به اقدام‌های مؤثری که در مرزهای کشور به ویژه مرزهای شرق انجام می‌شود، افزود: تقویت نیروهای مرزبانی و اجرای سیاست‌های پیشگیرانه در شهرها و مرزهای شرقی کشور و همچنین تشدید تدابیر امنیتی در مناطق مرزی سبب بالا رفتن امنیت در مرزها شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل انتظامی و مرزبانی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های موجود، نظارت ویژه و مستمری برای برخورد متجاوزان به مرزها و قاچاقچیان مواد مخدر توسط این نیروهای جان برکف در حال انجام بوده که البته آمار و ارقام موجود در برخورد با مجرمین نیز نشان‌دهنده همین مطلب است.

شریعتی همچنین از اجرای عملیات‌های همزمان در مناطق مرزی خبر داد و افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، عملیات‌های مرزی مشترک به صورت همزمان با کشورهای همسایه چون افغانستان انجام می‌شود و بدین‌ صورت هر روز شاهد ناامن‌تر شدن مرزهای شرقی کشور برای قاچاقچیان مواد مخدر و متجاوزین مرزی خواهیم بود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول