اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

دستگاه‌ها نسبت به قاچاق سوخت دقت و نظارت داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار بویراحمد گفت: همه دستگاه‌های این شهرستان به خصوص جهاد کشاورزی و پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به قاچاق سوخت دقت و نظارت داشته باشند.

دستگاه‌ها نسبت به قاچاق سوخت دقت و نظارت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز جلسه کمیته قاچاق کالا و ارز با حضور معاون سیاسی فرماندار، اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

حمید دانش‌آموز به نحوه برگزاری جلسات قاچاق کالا به صورت 45 روز یک بار در فرمانداری شهرستان بویراحمد اشاره و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی استانداری مقرر شد که جلسات به صورت ماهانه به منظور کاهش قاچاق صورت پذیرد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مصوبات بررسی شده در جلسات به منظور بومی‌سازی در سطح این شهرستان و اجرایی شدن آن بوده تا از میزان ورود کالاهای غیر مجاز به سطح استان جلوگیری شود.

دانش‌آموز تصریح کرد: به منظور جلوگیری از فروش و خروج غیر مجاز مواد نفتی به صورت بشکه‌ای از سطح استان نیروی انتظامی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اقدامات لازم مطابق قانون را ارائه دهند.

وی به دو طرح مصوب شده در این کمیته اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از فروش غیر مجاز بنزین و گازوئیل، جهاد کشاورزی نظارت بیشتری بر مرغداری‌ها، واحدهای گلخانه‌ای و طرح‌های تحت حمایت این مرکز که سوخت آن‌ها مواد نفتی بوده، داشته باشد.

دانش‌آموز مصوبه اجرایی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را حضور شبانه‌روزی مأمورین و مسئولین این شرکت عنوان کرد و گفت: جهت کاهش فروش غیر مجاز محصولات نفتی به صورت بشکه‌ای و خروج آن از سطح شهر حضور مأمورین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت به طور شبانه‌روز ضروری است.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد اذعان کرد: دستگاه‌هایی که حساسیت بیشتری در فروش و قاچاق محصولات آن‌ها بوده با ثبت‌نام در بنیاد تعاون ناجا با نظارت نیروی انتظامی از فروش غیر مجاز کالاها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول