اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف ترانزیت کالای قاچاق 500 میلیون تومانی در عجب‌شیر

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ترانزیت کالای قاچاق به ارزش بیش از 500 میلیون تومان خبر داد و گفت: با تلاش پلیس باند کالای قاچاق ممنوعه در شهرستان عجب‌شیر متلاشی و عاملان آن دستگیر شدند.

کشف ترانزیت کالای قاچاق 500 میلیون تومانی در عجب‌شیر

اسماعیل اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برابر گزارشات دریافتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان، تجهیزات گیرنده ماهواره و داروهای غیرمجاز و روانگردان را به صورت باندی به وسیله خودروهای سنگین از استان آذربایجان‌غربی به استان آذربایجان‌شرقی و سایر استان‌های همجوار حمل می‌کنند از این رو موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان عجب‌شیر قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی شهرستان پس از دو ماه کار اطلاعاتی و مراقبت‌های غیرمحسوس موفق شدند یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار قاچاق را در حین عبور از شهرستان عجب‌شیر متوقف و در بازرسی از داخل خودرو تعداد 196 دستگاه انواع تجهیزات و گیرنده ماهواره و تعداد 229 هزار و 312 عدد انواع داروها و قرص‌های غیرمجاز به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان که به صورت ماهرانه در کف تریلی جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند و دو نفر در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: متهمان در بازجویی اظهار کردند، قصد داشتند محموله مکشوفه را به استان تهران منتقل کنند و قبلاً نیز چندین فقره اقدام به ترانزیت کالاهای ممنوعه ذکر شده از این طریق کرده بودند.

جانشین انتظامی استان آذربایجان ‌شرقی گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول