اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

شهرداران دشتستان به مردم حاشیه شهرها توجه بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: شهرداران دشتستان به مردم حاشیه شهرها توجه بیشتری کنند و امکانات بیشتری برای آنها فراهم کنند.

شهرداران دشتستان به مردم حاشیه شهرها توجه بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان و شهرداران اظهار داشت: ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان باید در دستور کار همه مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که از مسئولان انتظار داریم در این مسیر تلاش کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به ترفندهای دشمنان برای دلسرد کردن مردم خاطر نشان کرد: دشمن با تنگ کردن حلقه محاصره هدفش ضربه زدن به نظام و اعتماد مردم و کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است که باید با همه ظرفیت در برابر دشمنان بایستیم.

خسروی با تاکید بر لزوم ارائه طرح‌های شهرداران برای تخصیص بودجه شهرداری‌ها گفت: شهرداران 10 روز برای ارائه برنامه‌هایشان برای کسب اعتبارات لازم به استانداری فرصت دارند و در این مدت باید برنامه‌ها را به فرمانداری تحویل دهند.

فرماندار دشتستان به گسترش طرح‌های عمرانی در دشتستان اشاره کرد و افزود: احداث خیابان، احداث سنگ‌فرش‌ها و ... توسط شهرداران باید با کیفیت لازم انجام شود.

خسروی از تشکیل کمیته‌های درآمدزای شهرداری‌ها در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: از همه ظرفیت موجود برای بهبود سیمای شهرها استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: فروش اوراق مشارکت برای جذب درآمد، ورود پیمانکاران و سرمایه‌داران در امور، پاکسازی ورودی و خروجی‌ها و زیبایی شهرها با استفاده از امکانات راه و شهرسازی و سایر سازمان‌ها و حضور شهرداران در مراسمات از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که امیدوار هستیم عملیاتی شود.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: از شهرداران می‌خواهیم به مردم حاشیه شهرها توجه کنند و امکانات بیشتری برای آنها در نظر بگیرند و در این مناطق درختکاری انجام داده و نیازهای آنها را برطرف کنند و در امور عمرانی به حاشیه‌نشین‌ها به ویژه حاشیه‌های شهر برازجان توجه شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول