اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان خبر داد

آزادی 14 نفر از زندانیان غیرعمد در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری دشتستان از آزادی 14 نفر از زندانیان غیرعمد و مددجویان جرائم مالی در دشتستان طی سال جاری خبر داد.

آزادی 14 نفر از زندانیان غیرعمد در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عبدالکریم رستگار شامگاه چهارشنبه در آیین آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد در برازجان اظهار داشت: دادگستری دشتستان با همه توان برای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان تلاش و فعالیت می‌کند و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهد.

وی افزود: تلاش برای آزادی زندانیان غیرعمد از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان برای حبس‌زدایی است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

رئیس دادگستری دشتستان از آزادی 14 نفر از مددجویان جرائم مالی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و پیگیری انجمن حمایت از زندانیان شهر برازجان زمینه آزادی 14 زندانی مالی در زندان دشتستان فراهم شد.

رستگار با اشاره به آزادی یکی از زندانیان برازجان در این مراسم تصریح کرد: با تلاش انجمن حمایت از زندانیان و کمک‌های خیرین، احدی از مددجویان که به جرم مالی در زندان برازجان تحمل حبس می‌کرد از زندان آزاد و به کانون گرم و پر محبت خانواده خود بازگشت.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: متأسفانه بعضی از افراد به‌ دلیل سهل‌انگاری و یا کمبود آگاهی و به صورت نا خواسته جرائمی را مرتکب می‌شوند که از پرداخت جریمه آن عاجز می‌مانند و به همین دلیل روانه زندان می‌شوند.

وی با اشاره به سنت حسنه کمک به نیازمندان بیان کرد: کمک به نیازمندان از جمله زندانیانی که به دلیل مالی از کانون خانواده دور شده‌اند از جمله کارهایی است که هم پاداش دنیوی دارد و هم اخروی و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

رستگار اظهار امیدواری کرد که مردم نوع‌دوست دشتستان بیشتر و بیشتر عزم خود را جزم کنند و به کمک نیازمندان بشتابند.

رئیس دادگستری دشتستان افزود: با تلاش‌های بی‌دریغ این انجمن در سال جاری تا به حال 14 نفر از زندانیان جرائم مالی آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول