اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش

مدارس امین در دشتستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، مدارس امین در دشتستان راه‌اندازی شد.

مدارس امین در دشتستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان امام جمعه برازجان صبح امروز در آیین آغاز فعالیت‌های مدارس امین در شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش و تقویت زیرساخت‌های این نهاد از اولویت‌های مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش امر مبارک و مهمی است که موجبات رشد و تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در مدارس نیز می‌شود.

امام جمعه برازجان با اشاره به راه‌اندازی مدارس امین در دشتستان خاطر نشان کرد: چهار مدرسه شهرستان دشتستان تحت پوشش مدارس امین و تحت نظارت حوزه علمیه قرار می‌گیرند.

مصلح آغاز فعالیت این مدارس را که تقارن با دهه ولایت و امامت دارد میمون و با برکت خواند و تصریح کرد: از آنجا که آموزش و پرورش مکمل همدیگرند باید در کنار آموزش هم بعد تربیتی و هم بعد معنویت در مدارس مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل تعداد چهار مدرسه شهرستان دشتستان تحت پوشش مدارس امین و با نظارت حوزه علمیه قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: در هر مدرسه یک روحانی در کنار همکاران فرهنگی به مسائل تربیتی و اعتقادی دانش‌آموزان توجه خواهند کرد و به شبهات و سئوالات دانش‌آموزان جواب خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان نیز اذعان داشت: با توجه به هجمه دشمنان در زمینه انحراف فکری دانش‌آموزان لازم است این تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و مشاوران مذهبی و طلاب در مدارس به شبهات دانش‌آموزان پاسخ گویند.

حجت‌الاسلام محمد جمالی در پایان اذعان داشت: امیدوار هستیم این همکاری تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول