اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خبر داد

تشکیل رابطین ادارات برای نخستین بار در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان از تشکیل رابطین ادارات برای نخستین بار در دشتستان با تلاش نماینده دشتستان در مجلس خبر داد.

تشکیل رابطین ادارات برای نخستین بار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشعلی دهقایدی در نشست با نماینده مردم دشتستان و رابطین ادارات این شهرستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و تاثیرگذار در سطح استان است و مسئولان باید به وضعیت مردم رسیدگی کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری افزود: مجلس علاوه بر قانون‌گذاری، نظارت تام بر همه امورات کشور دارد و یک نماینده می‌تواند در همه امورات کشور از جمله مسایل داخلی، خارجی، حوزه استان و حوزه انتخابی خود دخالت و نظارت داشته باشد.

دهقائدی از تشکیل رابطین ادارات برای نخستین بار در دشتستان خبر داد و آن را اتفاق شیرینی دانست و گفت: این کاری که توسط نماینده دشتستان پی‌ریزی شده و رابطینی را برای ارتباط بین خود و نهادها و ادارات دولتی انتخاب کرده، اتفاق بسیار مهمی است و شما رابطین به عنوان خط مقدم جبهه خدمتگزاری انتخاب شدید و امیدوارم همه ما از این مسیر سربلند و پیروز بیرون بیائیم.

وی ادامه داد: گرچه در سال‌های گذشته برخی از نمایندگان از جنس مردم و بسیجی بودند ولی هیچ‌گاه به این شکل و وضعیت که با دیدگاه عامه مردم، ارزش‌های انقلابی، روحیه ایثارگری و با تاسی گرفتن از فرمایشات امام راحل به میدان آمده باشند، نداشته‌ایم به طوری که در همین چند ماه اخیر شاهد تغییرات اساسی در روحیه مردم بوده‌ایم و آنها با تمام وجود احساس کرده‌اند که مجموعه حاکمیت شهرستان در خدمت مردم هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه ما مکمل و تکمیل کننده خواسته مردم در ادارات هستیم و نباید مقابل مردم و یا مسئولان قرار بگیریم.

مسئول اجرایی رابطین ادارات دفتر نماینده دشتستان نیز در این جلسه ابتدا به وظایف و عملکرد رابطین ادارات اشاره کرد و خطاب به رابطین اظهار داشت: شما باید هرماه گزارشی از عملکردتان رابه دفتر اعلام کنید تا ضمن ارزیابی نحوه عملکرد شما، بهترین رابطی که عملکرد مطلوبتری داشته است مورد تشویق قرار گیرد.

غلامعلی زرنگار اذعان داشت: ما از شما رابطین انتظار داریم همانند یک کارمند نمونه در ادارات مربوطه عمل کنید.

در پایان این جلسه هریک از مدعوین به طرح سئوالات خود پرداختند و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز به سئوالات آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول