اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حل مشکلات مالی

اداره فرهنگ و ارشاد در فریدونکنار مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار گفت: با حل مشکلات مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فریدونکنار مستقل و مستقر می‌شود.

اداره فرهنگ و ارشاد در فریدونکنار مستقر می‌شود

فرهاد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار گفت: هشت خبرنگار فعال در حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی فعالیت دارند که با توجه به حضور و گستره فعالیت ارزنده و مطلوب این خبرنگاران در جلسات و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نقد منصفانه همه ساله در 17 مرداد مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در حوزه کودک و نوجوان نیز حضور کارناوال جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در مدارس فریدونکنار حضوری چشمگیر دارند، افزود: در سال گذشته بیش از 800 بسته فرهنگی و آموزشی بین دانش‌آموزان توزیع شد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار فیلم‌های برگزیده جشنواره نیز یکی از اقلام این بسته‌هاست و کاروان جشنواره هر ساله از کنار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) در مشهد مقدس کار خود را شروع می‌کند.

وی درباره استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: با این اعتقاد که استقرار هر نهاد و سازمانی در شهرستان سبب رشد و توسعه پایدار می‌شود، از شش ماه گذشته با ارسال نامه‌ای پیشنهاد تاسیس و استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان فریدونکنار داده شد.

باقری تصریح کرد: پیگیری‌های لازم انجام و با حمایت‌های فرماندار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثمر نشست تا حتی شورای اسلامی شهر فریدونکنار مصوبه‌ای برای اختصاص یک طبقه از ساختمان قبلی شهرداری برای استقرار اداره به تصویب رساند.

وی اظهار داشت: با حل مشکلات مالی و تامین اعتبارات لازم در اولین فرصت شاهد تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فریدونکنار هستیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول