اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان:

اتمام قرارداد تالار مرکزی گرگان به اداره کل ارشاد اعلام شده است

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: پروژه تالار مرکزی شهر گرگان با تاخیر زیادی مواجه شده و این موضوع به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اعلام شده است.

اتمام قرارداد تالار مرکزی گرگان به اداره کل ارشاد اعلام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیم کریمی در حاشیه چهارصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: تاکید شورای شهر و شهرداری حل و فصل مسائل قراردادی است و خدای ناکرده شورا به دنبال برخورد نیست اما اگر اختلاف به وجود آید استاندار گلستان قضاوت این طرح را به عهده خواهند گرفت چرا که قرارداد اجرای این پروژه پیش‎بینی شده بود.

وی تصریح کرد: اکنون یک هزار تن بتن و 100 تن میله گرد برای اجرای این پروژه روی زمین مانده است.

اتفاق یک رخداد بزرگ در شهر نیازمند حمایت همه جانبه است

در این جلسه همچنین عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان داشت: انتظار ما از شهرداری این است که هر چه شورا مصوب می‌کند برابر مصوبه انجام شود و معتقد هستیم کار خارج از مصوبه، کاری غیرقانونی است و امیدواریم در همه قراردادها و مصوبات این موضوع به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

ناصر گرزین با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی گرگان کار بسیار بزرگی است خاطر نشان کرد: اکنون کار در مرحله اجرایی شدن قرار گرفته و خیلی از کارها نیز صورت گرفته، اما اتفاق یک رخداد بزرگ در شهر نیازمند حمایت همه جانبه است هر چند شورا در این زمینه کم نگذاشته و در واگذاری زمین به این پروژه کمک خوبی انجام داده است بنابراین همه باید کمک کنیم تا این پروژه ملی که می‎تواند بخش مهمی از فعالیت‎های فرهنگی را در آن منطقه برآورده کند را به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد: اگر روند اجرای این پروژه دچار مرور زمان شود و به سال‎های بعدی موکول گردد دیگر فایده‎ای نخواهد داشت.

زمان نیز برای تکمیل پروژه تالار مرکزی تسریع یابد

ربیعی نیز از دیگر اعضای شورای شهر گرگان نیز در این خصوص گفت: از روند اجرای این پروژه چهار سال می‎گذرد و کاری انجام نشده بود و ما نیز سخت‎گیری نمی‎کردیم، اما اکنون که روند کار کمی به پیشرفت رسیده باید توافق کنیم که این پروژه ادامه یابد؛ اما لازم است قرارداد قبلی فسخ و قرارداد جدید مصوب شود و زمان نیز برای تکمیل پروژه تسریع یابد.

ابهامی در فسخ قرارداد وجود ندارد

کلاتی نیز یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان نیز در این زمینه معتقد است ابهامی در فسخ قرارداد وجود ندارد چرا که قرارداد به اتمام رسیده و تقریبا یک ماه پیش نیز موضوع فسخ قرارداد به اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان ارائه شده و لازم است دکتر منتظری لایحه‎ای در این خصوص به شورا ارائه تا در این خصوص تصمیم‎گیری شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول