اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی

مدیرکل ارشاد گلستان مدیر نمونه کشور شد

خبرگزاری فارس: غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان مدیر‌کل نمونه کشور انتخاب شد.

مدیرکل ارشاد گلستان مدیر نمونه کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل ارشاد استان اظهار داشت: هر ساله از سوی جشنواره شهید رجایی تمامی دستگاه‌ها و نهادها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در دو سطح استانی و ملی وضعیت نهایی را ابلاغ می‌کنند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در هر دو سطح حائز رتبه شد.

غلامرضا منتظری افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سطح استانی برای نخستین بار به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و مورد تقدیر استاندار گلستان قرار گرفت به طوری که در دوره‌های قبلی این اداره کل حائز رتبه‌های پنجم و ششم استانی از جشنواره شهید رجایی شده بود.

وی تصریح کرد: پس از یک ماه از جشنواره استانی، ارزیابی‌هایی که در سطح کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت، در بین سازمان‌ها سازمان حج و زیارت کشور به عنوان سازمان نمونه و در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور سه اداره کل انتخاب شدند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رتبه اول، استان فارس رتبه دوم و استان سمنان رتبه سوم را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص شاخصه‌های برجسته و ملاک انتخاب این اداره کل اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی، همچنین استفاده از سیستم دولت الکترونیک از شاخصه‌های این انتخاب بوده است.

منتظری کسب رتبه‌های ملی و بین‌المللی را از دیگر شاخصه‌ها برشمرد و اضافه کرد: این اداره کل میزبان جشنواره ملی و بین‌المللی بوده و معدل مجموعه این شاخصه‌ها تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه ارزیابی‌ها در شاخصه‌های عمومی و اختصاصی انجام گرفته است تصریح کرد: در شاخصه‌های اختصاصی با کسب یک‌هزار امتیاز به طور کامل و در شاخصه‌های عمومی با کسب 980 امتیاز حائز رتبه برتر شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان کمبود اعتبارات در حوزه سخت‌افزاری را در عدم کسب 20 امتیاز از یک‌هزار امتیاز شاخصه‌های عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: ما نباید به نتیجه به دست آمده مغرور شویم وگرنه این سرآغاز توقف ما خواهد بود لذا باید تلاش کنیم باز هم گام‌های شایسته‌تری در این حوزه برداریم.

منتظری یکی از پیامدهای این موفقیت را تغییر قلمرو نگاه متولیان فرهنگی و هنری به جایگاه استان گلستان دانست و گفت: گلستان قابلیت‌های زیادی دارد که انتظار داریم استاندار گلستان و مقامات استانی توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.

وی از اصحاب رسانه و جراید که در انعکاس اخبار شایسته تلاش کردند قدردانی و این موفقیت بزرگ را به اصحاب فرهنگ، هنر و ادب استان تبریک گفت.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول