اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال ‌جاری تاکنون صورت گرفت

برگزاری 30 برنامه ملی و استانی توسط ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اقدامات گسترده هنری و فرهنگی این نهاد در استان گفت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون 30 برنامه ملی و استانی توسط ارشاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

برگزاری 30 برنامه ملی و استانی توسط ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از اجرای بیش از 30 برنامه ملی و استانی توسط ارشاد اسلامی این استان از ابتدای سال ‌جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از نظر کمی و کیفی در برگزاری برنامه‌ها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رکوردی جدید در کارنامه خود به ثبت رساند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های برگزار شده در این ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری هشت جشنواره استانی، یک جشنواره ملی و دو جشنواره ملی همزمان با استان تهران از جمله فعالیت‌های انجام شده در این ماه بوده است.

این مسئول استانی به اجرای هشت جشنواره استانی در مهر ماه خبر داد و عنوان کرد: برگزاری ‌دومین جشنواره استانی خوشنویسی «حدیث سلسة‌الذهب» در دهدشت، دومین جشنواره استانی هنرهای تجسمی «دعای باران» در گچساران، دومین جشنواره استانی شعر آیینی محلی رضوی در بهمئی، دومین جشنواره استانی شعر آیینی فارسی رضوی در دنا، نخستین جشنواره استانی داستان‌های 55 کلمه رضوی در باشت، نخستین جشنواره سرود رضوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در یاسوج، نخستین جشنواره استانی پیامک رضوی در یاسوج و همچنین بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر را اجرایی کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نخستین جشنواره ملی نمایش‌های آیینی رضوی، برگزاری همزمان جشنواره بین‌المللی فیلم تهران و برگزاری همزمان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان که برای نخستین بار در تاریخ هنر این استان اتفاق می‌افتد را از دیگر کارهای این اداره‌کل ذکر کرد.

وی به تحلیل آثار به جا مانده از برگزاری این برنامه‌ها پرداخت و اضافه کرد: برگزاری سومین همایش فعالان و مؤسسات قرآنی استان با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی، اجرای 13 جشن عمومی ویژه دهه کرامت در سراسر استان و 100 جشن محله‌ای با محوریت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد نشان از توانایی بالای این اداره‌کل در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری دارد.

کمالوندی در ارتباط با خروجی مطلوب برنامه‌های فرهنگی در استان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بسته به سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است، چنان‌چه نوع نگاه افراد خط‌مشی حوزه فرهنگ را مشخص می‌کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: همه گام‌هایی که در راستای ترویج مسائل فرهنگی برمی‌داریم بر اساس خط‌مشی عنوان‌هایی است که مقام معظم رهبری متناسب با شرایط جامعه بیان می‌فرمایند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول