اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت بیش از 2 سال

مدیرکل ارشاد کردستان موفق به انتخاب معاون فرهنگی شد

خبرگزاری فارس: انتخاب معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی کردستان در حالی انجام شد که پس از گذشت بیش از دو سال از عمر مدیریتی مدیرکل، همگان به جای خالی این حوزه پراهمیت عادت کرده بودند.

مدیرکل ارشاد کردستان موفق به انتخاب معاون فرهنگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اگرچه نمی‌توان نبود معاونت فرهنگی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان را طی دو سال گذشته دلیلی بر تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل دانست، اما به نظر می‌رسد حداقل انتظاری که از فرهنگی‌ترین ارگان دولتی استان وجود داشت این بود که زودتر از این به فکر ایجاد معاونت فرهنگی در این حوزه باشد.

با دید منصفانه می‌توانست این انتخاب را انتخابی مبارک دانست، اگر از دلایل این انتخاب در این شرایط زمانی، از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنی هم به میان می‌آمد.

این که مسئولین ما تا این حد به فکر حوزه فرهنگی استان هستند، بد که نه، خیلی هم خوب است و محافل فرهنگی استان هم بسیار خرسند هستند که جلال قلعه‌شاخانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران به عنوان معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی کردستان معرفی شدند.

اما این شاید اتفاق میمونی باشد که پس از گذشت بیش از دو سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به فکر انتصاب یکی از مدیران خود به عنوان معاون فرهنگی استان می‌اندازد، چرا که خالی بودن این پست حساس به نوعی این سوال را در اذهان ایجاد می‌کند که در استانی که از سوی مقام معظم رهبری لقب فرهنگی گرفت، فردی که شایسته این جایگاه در دستگاه متولی فرهنگ باشد، وجود نداشته است.

البته باید گفت، امثال قلعه‌شاخانی‌ها در استان کردستان زیاد هستند که دلسوزانه در راستای حفاظت از ارزش‌های نظام اسلامی و تقویت فرهنگ غنی ایران زمین و استان کردستان فعالیت می‌کنند که مسئولان می‌توانند با کاهش برخی از حساسیت‌های کاذب از این نیروهای ارزشی استفاده نمایند.

جامعه فرهنگ و هنر استان کردستان مفتخر است که فردی از جنس آنها به عنوان معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان انتخاب شده و انتظار می‌رود که اگر کاستی‌هایی در زمینه توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی در این اداره‌کل وجود داشته است زمینه جبران آن فراهم شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول