اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات پلیس استان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

110 هدفمند شد / کاهش 70 درصدی تماس‌های ارشادی مردم با 110

خبرگزاری فارس: معاون عملیات پلیس استان آذربایجان‌شرقی گفت: کاهش 70 درصدی تماس‌های ارشادی و راهنمایی مردم استان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 نشانگر هدفمند شدن تماس‌های مردمی با این مرکز و تعامل خوب آنان است.

110 هدفمند شد / کاهش 70 درصدی تماس‌های ارشادی مردم با 110

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری 350 هزار تماس با مرکز فوریت‌های 110 برقرار شده است که از این بین آمار تماس‌های عملیاتی 11درصد افزایش و تماس‌های ارشادی 70 درصد و غیرقابل رسیدگی 42 درصد کاهش داشته که نشانگر هدفمند شدن تماس‌های مردمی با مرکز 110 است.

وی در خصوص تماس‌های برقرار شده با 110 استان افزود: از 350 هزار تماس گرفته شده با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تعداد 255 هزار مورد عملیات پلیسی توسط واحدهای اجرایی و عملیاتی انجام یافته و سایر تماس‌ها یا غیر فوری بوده و یا با مشاوره و راهنمایی کارشناسان پلیس 110 حل شده است.

معاون عملیات استان به اهمیت تماس‌ها مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اشاره کرد و گفت: تعامل مردم و پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به قدری موثر بوده که در شش ماهه اول سال با کاهش آمار جرایم در استان روبه‌رو بودیم که آمار جرایم خشن در استان در حد صفر است.

وی همچنین از تلاش پلیس استان برای کم کردن زمان رسیدگی به تماس مردمی با 110 و حضور پلیس در صحنه خبر داد و گفت: ما باید سعی کنیم در کمترین زمان به درخواست مردم رسیدگی کرده و با حضور به موقع رضایت مردم را جلب کنیم.

علیپور بخش عمده‌ای از موفقیت‌های پلیس در برخورد با جرایم سازمان یافته، مجرمان حرفه‌ای، سارقان و قاچاقچیان کالا و مواد مخدر را مرهون همکاری و تعامل مردمی عنوان کرد و به شهروندان توصیه کرد که در خصوص ارائه اخبار و اطلاعات فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر از طریق شماره تلفن 110 با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول