اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برپایی جشنواره تئاتر منطقه 3

وزیر ارشاد به یاسوج سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه 3 در شهر یاسوج با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

وزیر ارشاد به یاسوج سفر می‌کند

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به جشنوار‌ه‌های برگزار شده در این استان اظهار کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته میزبانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه 3 فجر به شهر یاسوج واگذار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اهمیت بالای این جشنواره سخن به میان آورد و عنوان کرد: هیئت داورانی که در این جشنواره حضور دارند از سوی مرکز هنرهای نمایشی تهران برگزیده شده‌اند.

کمالوندی از تاریخ برگزاری این جشنواره خبر داد و بیان داشت: در این جشنواره که از هشتم تا دوازدهم آبان‌ماه ادامه دارد همه گروه‌ها برنامه‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در این جشنواره به حساب می‌آید.

این مسئول استانی تصریح کرد: پس از داوری‌های صورت گرفته در این جشنواره از میان 15 گروه شرکت‌کننده، دو گروه برتر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعزام خواهند شد.

کمالوندی از حضور هفت استان از سراسر کشور در این جشنواره خبر داد و گفت: در این جشنواره تئاتر استان‌های همدان، ایلام، بوشهر، قزوین، خوزستان، فارس و تهران شرکت دارند.

15 برنامه‌ هفته ولایت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 15 برنامه فرهنگی در هفته ولایت خبر داد و عنوان کرد: به مناسبت هفته ولایت 15 برنامه فرهنگی در پنج شهرستان استان برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: با توجه به ارزش والای این اعیاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متنوع‌ترین برنامه‌ها با خروجی بالای فرهنگی را به نمایش خواهد گذاشت.

کمالوندی به فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: رونمایی از اثر خوشنویس ولایت نجف مسعودی، نمایشگاه خوشنویسی با عنوان طواف تا ولایت، نشست تخصصی جایگاه ولایت در حوزه سینما، رونمایی از مجموعه فیلم جشنواره فیلم بصیرت و اجرای موسیقی کاظم کریمی به مناسبت عید غدیر از جمله برنامه‌های هنری این ایام است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری شب شعر ولایت و امامت، برگزاری همایش سراسری علوم قرآنی، رونمایی از کتاب کارهایت را با نماز هماهنگ کن، رونمایی از بسته‌های فرهنگی عفاف و حجاب، ولایت و طلیعه حضور از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است. 

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول