اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف سیستان‌وبلوچستان خبر داد

برگزاری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم با حضور 600 نفر در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام منصور هاشمی اظهار داشت: مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم 26 آبان ماه در سه شهر زابل، زاهدان و ایرانشهر با حضور 600 نفر برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم هر ساله از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به صورت کتبی و در کنار مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در تمام کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: کتاب تفسیر همراه با تألیف گروه تخصصی تفسیر قرآن با تیراژ 50 هزار نسخه در سطح کشور توزیع شده است و علاقمندان قرآنی با دریافت رایگان کتاب از ادارات اوقاف و امور خیریه و مطالعه آن در آزمون مسابقه مفاهیم شرکت خواهند کرد.

هاشمی بیان کرد: با فراخوانی انجام شده در استان، 600 نفر ثبت‌نام و کتاب خود را دریافت کرده‌اند و ساعت 9 صبح روز 26 آبان ماه در آزمون شرکت خواهند کرد.

وی گفت: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و مرحله شهرستانی آزمون، 26 آبان ماه برگزار می‌شود و زمان برگزاری مراحل بعدی به برگزیدگان اعلام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در ادامه از اعطای گواهی تفسیر قرآن کریم و جوایز ارزنده به نفرات برتر خبر داد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول